بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی لوستر در تهران برگزار می شود

عصر نمایشگاه- تهران هفته اول دی میزبان نمایشگاهی است که در آن صنعتگران و هنرمندان صد ها شرکت داخلی و خارجی، نوین ترین و جدیدترین تولیدات لوستر و چراغ های تزئینی را به نمایش خواهند گذاشت.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی لوستر در تهران برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از  خبرگزاری صداو سیما؛ این نمایشگاه از 3 تا 6 دی و با حضور و مشارکت 220 شرکت داخلی و خارجی برگزار می شود.
    در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی لوستر،چراغ های روشنائی و تزئینی 201 شرکت داخلی و 19 شرکت خارجی از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای ترکیه، چین و تایوان حضور و مشارکت دارند. در این نمایشگاه انواع لوسترهای سقفی و دیواری، لوسترهای مساجد و زیارتگاهها ، انواع چراغ های تزئینی منزل ، شمعدانی، چراغ های تزئینی شرکت ها ، ادارات و هتل ها ، چراغ های شهری، چراغ های فضای باز، مجسمه ها و تابلوهای تزئینی و صدها نوع دیگر از لوسترها و چراغ های روشنائی ارائه می شود.
    در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی لوستر ایران همچنین صنایع، دستگاهها و تجهیزات مختلف مربوط به این صنعت نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.
    بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی لوستر،چراغ های روشنائی و تزئینی در فضائی بالغ بر 22 هزار متر مربع و در 12 سالن شرق نمایشگاه بین المللی تهران شامل سالن های 8،9،10،11،12، 13 ،27 و سری 25( شامل 5 سالن) و فضای باز محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا خواهد شد. نمایشگاه امسال با استقبال شرکت های داخلی و خارجی مواجه شده است بطوری که در بخش داخلی بیش از 5 درصد و در بخش خارجی حدود 3 درصد افزایش صورت گرفته است.
    این نمایشگاه، با هدف توسعه و افزایش تولید این صنعت درکشور، افزایش راندمان تولید، یافتن بازارهای جدید صادراتی ، افزایش صادرات، آشنائی با نوین ترین صنایع و تجهیزات صنعت لوستر سازی جهان، اشتغالزائی و توجه مسئولان به این صنعت برگزار می شود.
    در حال حاضر 400 کارخانه تولید کننده لوستر و چراغ های روشنائی و تزئینی در کشور فعال هستند که حدود 40 هزار نفر بصورت مستقیم در آنها شاغل هستند و بیش از صد هزار نفر هم بصورت غیر مستقیم در این صنعت اشتغال دارند.
    حدود 70 درصد مواد اولیه تولید لوستر و چراغ های روشنائی و تزئینی کشور از داخل تامین می شود و تولیدات داخلی هم پاسخگوی 100 درصد نیاز کشور است.
    جمهوری اسلامی ایران در صنعت لوستر و چراغ‌های تزئینی جزو 5 برند دنیا و در کنار کشورهای ایتالیا، چک، فرانسه و چین قرار دارد و انواع لوستر و چراغ‌های روشنائی و تزئینی تولید کشورمان به کشورهای مختلف آسیای مرکزی و منطقه قفقاز و حتی ایتالیا که یکی از به ‌نام‌های صنعت هنر لوستر جهان است، صادرات می‌شود و سالانه بیش از 260 میلیون دلار ارز عاید کشور می کند.
    کیفیت لوسترهای تولیدی ایران که گردش مالی سالانه آن بیش از 400 میلیارد تومان است، کاملا با لوسترهای آلمان و فرانسه رقابت می‌کند و تنوع تولید لوستر کشور نسبت به گذشته خیلی رشد کرده است و سرمایه گذاری‌های بسیاری هم در این بخش صورت گرفته و نوآوری در آن هر روز بیشتر می‌شود و مدل‌های جدیدی تولید و روانه بازار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت