ارائه ۱۲۰۰ عنوان کتاب جهاد دانشگاهی در نمایشگاه کتاب

۱۹۰ عنوان چاپ نخست

عصر نمایشگاه-واحد‌های انتشاراتی جهاد دانشگاهی یک‌هزار و ۲۰۰ عنوان کتاب را در بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌کنند.

ارائه ۱۲۰۰ عنوان کتاب جهاد دانشگاهی در نمایشگاه کتاب
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از ایبنا، مجموع واحد‌های انتشاراتی جهاد دانشگاهی برای بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، یک‌هزار و 200 عنوان کتاب در حوزه‌های مختلف از‌ جمله علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پزشکی، هنر و معماری را آماده عرضه کرده‌اند. 190 عنوان از این تعداد چاپ نخست است.  

    جهاد دانشگاهی با 6 غرفه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب حضور دارد که سازمان انتشارات نمایندگی و مدیریت واحدهای اصفهان، صنعتی اصفهان، یزد، اردبیل، زنجان، علامه طباطبایی، اراک و ارومیه را بر عهده دارد. واحدهای خوارزمی، خراسان رضوی، صنعتی امیرکبیر و تهران به‌صورت مستقل در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور خواهند داشت.

    سازمان انتشارات همچنین همزمان با برگزاری نمایشگاه، ساماندهی شرکت و حضور واحدهای جهاد دانشگاهی سراسر کشور در نمایشگاه کتاب را بر عهده دارد. ارائه خدمات و فراهم کردن زمینه حضور ناشران جهاد دانشگاهی، اداره غرفه‌‌ها در سالن‌های ویژه ناشران دانشگاهی و انجام امور تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی ازجمله خدماتی است که در طول برگزاری نمایشگاه ازسوی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به دانشجویان و دانشگاهیان ارائه می‌شود.

    با توجه به تغییر مکان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب، جهاد دانشگاهی به دنبال اجرای طرحی با هدف هماهنگی با دانشگاه‌های سراسر کشور برای اعزام دانشجویان به نمایشگاه است.

    بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 15 تا 25 اردیبهشت ماه 1395 در محل «شهر آفتاب» تهران برگزار می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه( http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت