۴ هزار متر فضای نمایشگاهی در جوانترین منطقه آزاد کشور

عصر نمایشگاه- مدیرعامل مناطق آزاد ماکوگفت: ۴ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی در این منطقه وجود دارد که برای برگزاری نمایشگاه های بین المللی آماده است.

۴ هزار متر فضای نمایشگاهی در جوانترین منطقه آزاد کشور
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» علی فروزان مدیرعامل مناطق آزاد ماکو در نشست خبری درمیان خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: در برنامه های توسعه ای این منطقه آزاد جوان به دنبال افزایش فضای نمایشگاهی هستیم و در پروژه یکی از هتل ها پیش بینی افزایش فضای نمایشگاهی شده است.
    وی در توضیح میزان هتل‌ها و ایجاد نمایشگاه در منطقه آزاد ماکو گفت: برگزاری نمایشگاه در مناطق آزاد ماکو به علت نبود هتل دشوار است و در تلاش هستیم تا با افزایش میزان اقامتگاه‌ها از ظرفیت‌های این منطقه به نحو مطلوب استفاده کنیم.
    فروزان با اشاره به میزان محل های اقامتی در منطقه آزاد ماکو گفت: جمعاً در هتل‌های این منطقه 500 تخت وجود دارد که با اتمام پروژه ساخت 3 هتل جدید این ظرفیت افزایش خواهد یافت. این هتل‌ها شامل: یک هتل 4ستاره و 2 هتل 5 ستاره می شود که امیدواریم با اتمام آنها بتوانیم از سال 98 سهم گردشگر نمایشگاهی را هم را در این منطقه افزایش دهیم.
    مدیرعامل مناطق آزاد ماکو این منطقه را صنعتی و بازرگانی دانست و اظهار داشت: در سال 12 نمایشگاه بین المللی در ماکو برگزار می شود که در آینده با آماده شدن زیرساخت های مناسب این نمایشگاه ها افزایش خواهند یافت.
    وی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا فرودگاه منطقه آزاد ماکو را سریع‌تر تکمیل کنیم گفت: در تلاش هستیم تا باندهای فرودگاه منطقه آزاد ماکو را به سرعت تکمیل کرده تا تعداد پروازها از هفته‌ای 5 پرواز افزایش یابد و از این طریق شرایط ترمینال صادراتی نیز فراهم شود. با تکمیل فرودگاه ماکو و تبدیل آن به فرودگاه بین المللی افزایش پروازها می توان امکانات بهتری را در جهت برگزاری نمایشگاه های تجاری موفق ایجاد کرد.
    فروزان افزود: همچنین 200 کیلومتر راه استاندارد هم در دست ساخت است که از این میان 58 کیلومتر بزرگراه است و 35 کیلومتر هم کمربندی برای جلوگیری از ورود ماشین های سنگین به داخل شهر پیش بینی شده است

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت