نماینده اتاق اصناف ایران مطرح کرد

حضور بیش از ۴۸ شرکت شهرستان قدس در نمایشگاه بین‌المللی صنعت چاپ

عصر نمایشگاه- نماینده اتاق اصناف ایران در تهران گفت: بیش از ۴۸ شرکت شهرستان قدس فعال در زمینه چاپ در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته حضور دارند.

حضور بیش از ۴۸ شرکت شهرستان قدس در نمایشگاه بین‌المللی صنعت چاپ
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم، حسین چناقچی  با اشاره به وضعیت صنعت چاپ در این شهرستان اظهار داشت: شهرستان قدس یکی از قطب‌های صنعتی و تولیدی کشور در عرصه صنعت چاپ است که در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی 48 شرکت از این شهر در محل این نمایشگاه دستاوردهای خود را پیرامون صنعت چاپ و بسته‌بندی به منصه ظهور و بازدید درآوردند.

    وی با بیان اینکه این شرکت‌ها در سطح خاورمیانه در حال تولید و صادرات هستند افزود: تشویق و ترغیب تولیدکنندگان و حمایت از فعالیت‌های تولیدی آن‌ها موجب افزایش توانمندی و همچنین ارتقا زمینه تولید و پویایی چرخ صنعت کشور می‌شود.

    نماینده اتاق اصناف ایران در تهران با بیان اینکه حضور صنعتگران و تولیدکنندگان یک نعمت برای شهرستان است تصریح کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت این کارخانه‌جات صنعتی می‌توانیم سطح نرخ اشتغال و قدرت مالی شهرستان را در راستای توسعه پایدار ارتقا بخشیم.

    چناقچی عنوان کرد: علاوه بر 48 شرکتی که در شهرقدس و در عرصه صنعت چاپ فعال هستند، سایر شرکت‌های موجود در این شهر از جمله سنگ‌شکن، شرکت تولیدکننده تجهیزات پزشکی و شرکت صنایع بسته‌بندی نیز به‌عنوان شرکت‌های برتر تولیدکننده در سطح خاورمیانه مطرح و در حال فعالیت هستند.

    وی با اشاره به لزوم ایجاد نمایشگاه دائمی بیان کرد: درصدد هستیم که بتوانیم با همکاری مجموعه شورای اسلامی و شهرداری قدس یک محل نمایشگاه دائمی تخصصی به‌منظور استفاده از این ظرفیت‌ها و هم در جهت جذب درآمدهای پایدار ایجاد کنیم.

    نماینده اتاق اصناف ایران در تهران عنوان کرد: با توجه به اینکه فضای مناسبی را برای زمان مدیریت بحران نداریم، سوله‌های دائمی نمایشگاه محلی برای مدیریت بحران نیز در مواقع لازم جهت استقرار و اسکان نیز به شمار می‌رود.

    چناقچی در پایان با تأکید بر اینکه باید از تولید و سرمایه‌گذاری در بخش‌ صنعت حمایت شود خاطرنشان کرد: توجه به این مهم در عرصه صنعت با توجه به تأکید مؤکد مقام معظم رهبری بر تولید داخلی، موجب برطرف کردن مشکل اشتغال کشور می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت