برگزاری نمایشگاه منسوجات خانگی قزاقستان

عصر نمایشگاه- نمایشگاه منسوجات خانگی قزاقستان از ۵ الی ۸ اسفند ۱۳۹۶ در شهر آلماتی کشور قزاقستان برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه منسوجات خانگی قزاقستان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»,نمایشگاه منسوجات خانگی قزاقستان بزرگترین نمایشگاه تخصصی بین المللی در حوزه منسوجات خانگی در قزاقستان است.این رویداد در لیست اولویت های تمامی کشورهای آسیای مرکزی قرار دارد و توسط ارگان های معتبر دولتی نظیر :وزارت صنعت و فناوری های نوقزاقستان و انجمن شرکت های تجاری و صنعتی قزاقستان  حمایت می شود.این رویداد مکان مناسبی برای یافتن شرکای تجاری جدید و نفوذ در بازار لوازم و منسوجات خانگی و یافتن مشتریان بالقوه است. نمایشگاه منسوجات خانگی قزاقستان فرصتی ایده آل برای به نمایش گذاشتن برتری های رقابتی خود و جدید ترین گرایشات بازار در هر حوزه تخصصی است.از طریق به اشتراک گزاردن و تبادل اطلاعات و تجربه های خود با دیگر صاحبان مشاغل و کسب و کار در این نمایشگاه همکاری های طولانی مدت و پرسودی پایه گذاری خواهید نمود. بازار فعال و در حال توسعه قزاقستان، تمامی مشارکت کنندگان را قادر خواهد ساخت تا راه ورود خود در بازار را یافته و جایگاه خویش را در آن تثبیت نمایند.

    گروه کالایی منسوجات خانگی قزاقستان: انواع پرده، پرده های رومی، پارچه های کتان،کالای خواب، رومیزی ،حوله،پوشش ها و تزئینات پارچه ای، فرش،قالیچه، پادری و حصیر،انواع کوسن های تزئینی،منسوجات دست دوز و گلدوزی شده،منسوجات کودکان،منسوجات مورد استفاده در آشپزخانه،دستمال و دستمال سفره.


    مشارکت کنندگان نمایشگاه منسوجات خانگی آلماتی: شرکت های معتبری از بیش از ١٥ کشور نظیر بلاروس،بلژیک،مصر، فرانسه، یونان، آلمان، هند، ایران، ترکیه، قزاقستان، کره،قرقیزستان، پاکستان، لهستان، پرتقال، روسیه،اسپانیا، ترکیه ،اوکراین و ازبکستان.


    بازدید کنندگان نمایشگاه منسوجات خانگی 2018 قزاقستان: 
    وارد کنندگان و توزیع کنندگان،فوشندگان محلی،نمایندگان فروش شرکت های عمده فروش،مالکین فروشگاه های زنجیره ای تخصصی،مدیران خرید فروشگاه های بزرگ و پیشروان صنعت فروشگاه های زنجیره ای،مراکز خرید،فعالان کالاهای خانگی،لوازم خانگی،طراحان داخلی،رستوران داران و نمایندگان هتل ها و اقامتگاه ها،متخصصین ای صنعت  از کشور قزاقستان ، قرقیزستان و دیگر کشورهای همسایه.


    چشم اندازی از کشور قزاقستان:
    با داشتن شرایط اقتصادی و سیاسی بسیار مطلوب، قزاقستان ستاره ای درخشان در قرن ٢١ است.با رشد سریع مجموعه های مسکونی ، ساختمان های عمومی، مراکز خرید و تجاری که تقاضا برای اقلام و وسایل خانگی با کیفیت را تثبیت می نماید.
    رشد اقتصادی تاثیری مثبت بر استانداردهای زندگی مردم قزاقستان  دارد و قدرت خرید بالا را به همراه خواهد داشت.بازار منسوجات و لوازم خانگی قزاقستان یکی از بالقوه ترین بازار ها برای تامین کنندگان از سراسر جهان است.
    شهر آلماتی یکی از مراکز مهم اقتصادی و تجاری در قزاقستان و کل منطقه آسیای مرکزی نیز محسوب می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت