مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان مطرح کرد؛

نگاه ویژه نمایشگاه بین المللی گردشگری اصفهان به مقوله بازاریابی

عصر نمایشگاه- مدیر کل میراث فرهنگی استان، با بیان اینکه آمادگی تبدیل این نمایشگاه از بعد ملی به بین المللی با همکاری سازمان میراث فرهنگی کشور را داریم، گفت: می توان با استفاده از پتانسیل ها و توان هنرمندان، فعالان گردشگری و مسئولان بعد بین المللی این نمایشگاه را فعال کرد.

نگاه ویژه نمایشگاه بین المللی گردشگری اصفهان به مقوله بازاریابی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از صاحب نیوز؛ فریدون الله یاری، صبح امروز در نشست هم اندیشی برگزاری نمایشگاه گردشگری اصفهان، در سال 1397 که با حضور کمیسیون گردشگری شورای شهر اصفهان برگزار شد، با اشاره به اینکه این نشست به دلیل یک هم اندیشی، برای برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه گردشگری اصهان برگزارشده است، اظهار کرد: مجموعه اقدامات اداره کل میراث فرهنگی استان در زمینه های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

    مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و  گردشگری استان با اشاره به لزوم استفاده از فرصت این نمایشگاه، تصریح کرد: تمام هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی و همچنین فعالان فرهنگی و صنایع دستی در نمایشگاه آتی گردشگری اصفهان مشارکت خواهند داشت.

    وی با اشاره به نقش بازاریابی در توسعه نوین گردشگری، تاکید کرد: تلاش داریم تا نمایشگاه آتی گردشگری اصفهان با نگاه ویژه به مقوله بازاریابی و در زمینه شناسایی کشورهای جدید هدف گردشگری برگزار شود.

    وی با بیان اینکه آمادگی تبدیل این نمایشگاه از بعد ملی به بین المللی با همکاری سازمان میراث فرهنگی کشور را داریم، گفت: می توان با استفاده از پتانسیل ها و توان هنرمندان، فعالان گردشگری و مسئولان بعد بین المللی این نمایشگاه را فعال کرد.

    الله یاری  با بیان اینکه تنوع و خلاقیت در حوزه های فرهنگی و گردشگری محور برگزاری این نمایشگاه خواهد بود، عنوان کرد: امیدواریم از طریق این نمایشگاه برند مناسب را برای گردشگری اصفهان به جهانیان ارائه کنیم.

    مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان، با اشاره به تشکیل اتاق فکر این نمایشگاه برای برپایی دستیابی به هدف این نمایشگاه، تصربح کرد: مسئولان استانی و هنرمندان و فعالان گردشگری استان در این اتاق فکرها نظرات خود را برای برپایی هرچه بهتر این نمایشگاه بیان خواهند کرد تا نمایشگاه گردشگری اصفهان به بهترین شکل برگزار شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت