نمایشگاه توانمندیهای صنعتی و صادراتی ایران در تاتارستان گشایش یافت

عصر نمایشگاه- دومین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در روسیه با محوریت خراسان رضوی در قازان پایتخت جمهوری تاتارستان در منطقه ولگای روسیه افتتاح شد.

نمایشگاه توانمندیهای صنعتی و صادراتی ایران در تاتارستان گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از ایرنا، «آلکسی پسوشین» نخست وزیر تاتارستان و علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی امروز چهارشنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در قازان، حضور داشتند.
    در این نمایشگاه بیش از 50 شرکت ایرانی در زمینه های مواد غذایی آجیل و خشکبار، میوه، لوازم خانگی، تجهیزات الکترونیک، لاستیک و قطعات خودرو، صنایع دستی، کاشی و سرامیک، کاشی سنتی، لوازم بهداشتی و لوازم کودک، محصولات شیمیایی و پتروشیمی حضور دارند.
    علیرضا صدرزاده مدیر عامل شرکت مدیریت پروژهای نمایشگاهی برگزار کننده این نمایشگاه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: از رویدادهای تجاری جنبی نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در قازان، همایش تجاری است که در آن تجار و بازرگانان تاتاری و ایرانی شرکت می کنند.
    وی همچنین به برگزاری سمینار فرصت های سرمایه گذاری جمهوری اسلامی ایران در تاتارستان در حاشیه نمایشگاه اختصاصی در قازان اشاره کرد.
    نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در قازان، از امروز تا دوم دی ماه سالجاری در پایتخت جمهوری تاتارستان دایر خواهد بود.
    سرکنسولگری ایران در قازان که در برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران مشارکت داشته است،در گزارشی به ایرنا اعلام کرد: در این نمایشگاه، انواع خوراکی های تولیدی ایران، منسوجات، لوازم خانگی و محصولات ساختمانی و دهها کالای دیگر ساخت کشورمان عرضه شده است.
    در گزارش گفته شد: پتانسیل های تجاری موجود در جمهوری تاتارستان بستری مناسب و مساعد برای برگزاری اولین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران و اولین نمایشگاه کالاها و محصولات حلال ایرانی در قازان را فراهم آورده است.
    این نمایشگاه می تواند موقعیت منحصربفردی برای بازارشناسی، امکان سنجی صادرات کالا یا خدمات، معرفی محصولات و خدمات جدید، اعطای نمایندگی های فعال، تقویت و پشتیبانی عملکرد نمایندگان و فعالیت هایی از این حیث برای فعالان اقتصادی کشورمان باشد.
    جمهوری تاتارستان یکی از بزرگترین بازارهای مصرفی آسیاست که ضمن برخورداری از اقتصادی پویا، بر توسعه فناوری متمرکز شده و دولت آن علاقه زیادی به توسعه روابط تجاری و اقتصادی با ایران دارد.
    بر اساس اطلاعات موجود، ارزش صادرات تاتارستان به جمهوری اسلامی ایران در سال گذشته میلادی(سال 2016) 10 میلیون دلار و واردات از ایران 3 میلیون دلار بوده است.
    شهر قازان پایتخت تاتارستان است که با جمعیت 1.8 میلیون نفری، در 800 کیلومتری مسکو واقع شده و یکی از مراکز صنعتی، بازرگانی و فرهنگی در مرز اروپا و آسیاست که از لحاظ اقتصادی و صنعتی با گسترش صنایع پالایشگاهی نفت و پتروشیمی و صنایع هوایی، رشد چشمگیری داشته است.
    قازان مرکز تقاطع شبکه راه آهن سراسری روسیه، راههای زمینی و خطوط هوایی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت