حضور روحانی در مراسم افتتاح «تبریز ۲۰۱۸»

عصر نمایشگاه- شهردار تبریز با بیان این‌ که «تبریز ۲۰۱۸» سوم فروردین‌ ماه با حضور رئیس جمهور کشورمان در قالب جشن جهانی نوروز به طور رسمی افتتاح می‌شود، گفت: از روسای جمهور چندین کشور برای حضور در این مراسم دعوت می‌کنیم و شعار «بایرامی تبریزده» نیز به این منظور در نظر گرفته شده تا اصناف و کسبه شهر به ویژه اصناف بازار در عید نوروز نیز فعالیت کرده و آماده میزبانی از گردشگران باشند.

حضور روحانی در مراسم افتتاح «تبریز ۲۰۱۸»
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایسنا، ایرج شهین‌باهر در برنامه تبریزیم، با بیان این‌که برنامه‌های آغازی رویداد "تبریز 2018" دهه‌ حدفاصل شب یلدا تا شروع سال جدید میلادی برگزار می‌شود، اظهار کرد: شب گذشته جشنواره زمستانی تبریز آغاز به کار کرد و طی روزهای آتی مراسمی همچون آتش‌بازی، جشنواره‌های مختلف و کنسرت‌ها برگزار خواهد شد.

    وی با بیان‌این‌که کالبد شهر را برای تبریز 2018 آماده می‌کنیم، اظهار کرد: نگاهمان به این رویداد یکساله نبوده و اعتقاد داریم تبریز 2018 شروعی برای توسعه‌ی گردشگری در تبریز است و در کنار برنامه‌های فرهنگی، پروژه‌های بزرگی همچون مرکز همایش‌های بین‌المللی، مقبره الشعرا و میدان آذربایجان به سرعت اجرا می‌شوند و فردا (جمعه) بدون سر و صدا یکی از لاین‌های میدان آذربایجان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

    شهین‌باهر با اشاره به تلاش شهرداری تبریز برای ارتقای نشاط اجتماعی، اظهار کرد: از اعضای شورای شهر تبریز به دلیل حمایت از بنده و فراهم‌سازی این فضای خدمت‌رسانی قدردانی می‌کنم، معتقدم طی دو ماه گذشته فضای آرامی در تبریز حاکم شده است.

    وی با اشاره به تلاش‌ شهرداری برای آموزش نحوه‌ برخورد با گردشگران برای شغل‌های مرتبط با گردشگری، بیان کرد: به این منظور رانندگان تاکسی، اصناف سطح شهر و به ویژه اصناف بازار مرحله به مرحله در مرکز علمی کاربردی شهرداری تبریز حضور یافته و آموزش‌های مرتبط با نحوه برخورد و صحبت با گردشگران را دریافت می‌کنند.

    شهردار تبریز ادامه داد: همچنین با کف‌سازی، احیای حیاط ‌ها و ایجاد رستوران‌های سنتی و چایخانه‌ها بزرگترین بازار سرپوشیده جهان را برای میزبانی از گردشگران آماده می‌کنیم.

    شهین‌باهر حضور در نمایشگاه‌های بین المللی گردشگری و درج نام و تصاویر جاذبه‌ها در شهرهای مختلف را در راستای تبلیغ 2018 دانست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت