امضای قرارداد هایی توسط شرکت های ایرانی در نمایشگاه ساختمان پاکستان

عصر نمایشگاه- امضای قرارداد ساخت آسیاب سیمان به ارزش ۲۵ میلیون دلار و امضای قرارداد اعطای نمایندگی کاشی و سرامیک ایران به شرکتهای پاکستانی حاصل حضور شرکتهای کشورمان در نمایشگاه پاکستان بود.

امضای قرارداد هایی توسط شرکت های ایرانی در نمایشگاه ساختمان پاکستان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از سیمان خبر، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان پاکستان پایان یافت. این نمایشگاه در حالی پایان یافت که ایران برای نخستین بار در این نمایشگاه حضور داشت و شرکت های ایرانی توانستند قراردادهایی را با طرف پاکستانی به امضا برسانند.

    رایزن بازرگانی ایران در پاکستان گفت: امضای قرارداد ساخت آسیاب سیمان به ارزش 25 میلیون دلار و امضای قرارداد اعطای نمایندگی کاشی و سرامیک ایران به شرکت های پاکستانی حاصل حضور شرکت های ایرانی در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان پاکستان بود.
    در این نمایشگاه 200 شرکت از 9 کشور از جمله 13 شرکت ایرانی آخرین توانمندی های خود را در زمینه صنعت ساختمان ، طراحی و معماری تولید مصالح ساختمان به نمایش گذاشتند.

    در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان پاکستان علاوه بر جمهوری اسلامی ایران شرکت هایی از آلمان ، ایتالیا ، انگلیس ، فرانسه ، سریلانکا ، چین ، امارات و پاکستان حضور داشتند.
    شرکت های شرکت کننده در این نمایشگاه توانمندی های خود را در فضایی به مساحت 5 هزار متر مربع به نمایش گذاشتند.
    پاویونی به مساحت 250 متر مربع هم در نخستین حضور ایران در این نمایشگاه به جمهوری اسلامی ایران اختصاص یافت.

    رایزن بازرگانی ایران در پاکستان گفت: در این نمایشگاه بین المللی موسوم به Build Asia که از 27تا 29 آذر در مرکز نمایشگاه های بین المللی کراچی برگزار شد 13 شرکت ایرانی فعال در زمینه های کاشی و سرامیک ، فولادسازی ، سیمان در این نمایشگاه شرکت کردند.
    «مراد نعمتی زرگران» افزود: نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان به عنوان جامع‌ترین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی ساخت و ساز در این کشور است و شرکت کنندگان آخرین پیشرفت‌های فناورانه از تجهیزات ، مواد ، خدمات و تکنیک‌ها در زمینه‌های مرتبط به نمایش گذاشتند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت