مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان:

نمایشگاه صنعت حفاری بستر ساز تعامل دانشگاه با صنعت است

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان، برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری در اهواز را بستر ساز افزایش تعامل دانشگاه و مراکز علمی با صنایع به خصوص شرکت ملی حفاری دانست.

نمایشگاه صنعت حفاری بستر ساز تعامل دانشگاه با صنعت است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه» به نقل از مهر، با اشاره به برگزاری پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری در محل نمایشگاه بین اللملی در اهواز اظهار کرد: استقبال مراکز علمی و پژوهشی، دانشگاه ها، شرکت های دانش بنیان و سازندگان داخلی از این نمایشگاه بسیار مطلوب بوده است و نویدبخش برگزاری نمایشگاهی موثر و بسیار کاربردی دارد.

    وی افزود: مهمتر از موارد پیش گفته، تنوع تولیدات داخلی در بخش ساخت تجهیزات و قطعات مورد استفاده صنعت نفت و به ویژه حفاری است که در این نمایشگاه عرضه خواهد شد. همچنین رونمایی از تعدادی تجهیزات راهبردی حفاری که دارای فناوری بالا و پیچیده هستند و به دست متخصصان توانمند ایرانی بومی سازی شده است از دیگر ویژگی های نمایشگاه امسال محسوب می شود.

    جلیلی بیان کرد: شمار قابل توجهی از شرکت ها و مجموعه های بزرگ صنعتی که در زمینه ساخت قطعات و تجهیزات کاربردی در صنعت حفاری فعالیت می کنند در این رویداد نمایشگاهی مشارکت دارند.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان تصریح کرد: شرکت های دانش بنیان، مراکز علمی، پژوهشی و تحقیقاتی، انجمن های سازندگان تجهیزات صنعت نفت و شرکت های فعال در عرصه حفاری در پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری حضور خواهند داشت.

    جلیلی عنوان کرد: این نمایشگاه فرصت مغتنمی برای رایزنی و تبادل نظر و تجربه میان متخصصان و کارشناسان صنعت حفاری و سازندگان، تولید کنندگان و صنعتگران از سراسر کشور ایجاد نموده تا با همیاری و همکاری تنگاتنگ زمینه بومی سازی و رشد کیفی تولیدات ساخت داخل در این بخش را با نگاه تامین نیاز داخلی و حضور در بازارهای خارجی فراهم آورند.

    وی با اشاره به اول دی ماه سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران و همزمانی آن با برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری در اهواز اظهار کرد: امام خمینی (ره) با صدور فرمان تاسیس شرکت ملی حفاری ایران در اول دی ماه 1358 کشور را به سمت خود کفایی و خود باوری رهنمود ساخت. شرکت ملی حفاری ایران در طول بیش از سه دهه گام های بسیار ارزنده و تاثیرگذاری در صنعت حفاری کشور برداشته و هم اکنون به یک شرکت تمام قد و تمام عیار در صنعت نفت و گاز تبدیل شده است.

    پانزدهیمن نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری از روز سوم تا ششم دی ماه در محل نمایشگاه بین المللی خوزستان در اهواز برگزار می شود. در این نمایشگاه 120 واحد فعال در حوزه های صنعت نفت و صنعت حفاری  از استان های خوزستان، تهران، اصفهان، خراسان رضوی، فارس، کرمان، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی مشارکت دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت