ترکمن گورلوشیق- ۲۰۱۶ ترکمنستان؛

حضور شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه ساختمان ترکمنستان

عصر نمایشگاه- نمایشگاه بین‌المللی ساختمان و ساخت و ساز ترکمنستان با حضور گسترده شرکت‌های ایرانی در عشق‌آباد آغاز بکار کرد.

حضور شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه ساختمان ترکمنستان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ،نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنعت ساختمان، ساخت و ساز و راهسازی ترکمنستان «ترکمن گورلوشیق- 2016» با قرائت پیام رئیس جمهور ترکمنستان امروز آغاز بکار کرد.

    قربانقلی بردی‌محمداف ،رئیس جمهور ترکمنستان در این پیام تأکید کرد: ترکمنستان به یک میدان بزرگ ساخت و ساز تبدیل شده‌ است و برگزاری این نمایش فرصت مناسبی برای ارائه توانمندی و دست آوردهای شرکت‌های خارجی و نیز برقراری همکاری‌های بین‌المللی دولت ترکمنستان و بخش خصوصی با شرکت های خارجی در امور ساخت و ساز و و عمران می‏‌باشد.

    در نمایشگاه بین‏‌المللی صنعت ساختمان و ساخت و ساز ترکمنستان که به مدت 3 روز دایر است، حدود 90 شرکت از حدود 20 کشور دنیا از جمله جمهوری اسلامی ایران، محصولات و توانمندی‌های خود را در زمینه ساخت و ساز، مصالح ساختمانی، طرح‌های عمرانی، راهسازی، تجهیزات ، ماشین آلات و غیر به نمایش گذاشته‌اند.

    در همین حال، رئیس مجلس، تعدادی از معاونان رئیس جمهور، وزرا، روسای سازمان‌های دولتی و اجتماعی دولت ترکمنستان و نیز فعالان بخش خصوصی ترکمنستان از غرفه‌های شرکت‌های ایرانی حاضر در نمایشگاه مذکور بازدید کردند.

    باتر آتدایوف،معاون رئیس جمهور ترکمنستان در امور بازرگانی و اقتصاد خارجی  از جمله مقامات عالی‌رتبه دولت ترکمنستان بودند که به همراه سفرا و دیپلمات‏‌های خارجی مقیم عشق‏‌آباد، از غرفه‏‌های این نمایشگاه و غرفه‌های ایرانی بازدید و با صاحبان آنان گفت‌‌وگو کردند.

    شایان ذکر است ،شرکت «پویا دکو»، «پرشیا پلاست اسپادانا»، سازه‌های فولادی «ایستا»، کارخانه سیمان «شاهرود» و تعدادی از نمایندگی‌های محلی فروش شرکت‌های ایرانی از جمله شرکت‌های ایرانی هستند که در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساخت و ساز ترکمنستان حضور دارند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت