مدیرکل امور استان‌های وزارت ارشاد:

۳۱ نمایشگاه کتاب امسال در کشور برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود ۳۱ نمایشگاه کتاب برگزار شود افزود: تحول بزرگی در حوزه فرهنگ و هنر آغاز شده که باید همگی از آن استفاده شود.

۳۱ نمایشگاه کتاب امسال در کشور برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از خبرگزاری تسنیم از جیرفت، علی غیاثی در افتتاحیه نمایشگاه کتاب جنوب کرمان با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب بسیار مهم و تاثیرگذار است اظهارداشت: این نمایشگاه در تمام نقاط کشور هر ساله برگزار می‌شود.

    وی با بیان اینکه امسال پیش‌بینی می‌شود که 31 نمایشگاه کتاب در کل کشور برگزار شود افزود: تحول بزرگی در حوزه فرهنگ و هنر آغاز شده که باید همگی از آن استفاده شود.

    مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: نمایشگاه کتاب استانی فرصتی است که مردم از آخرین محصولات حوزه نشر استفاده کنند و یک فرصت برای افزایش علم و دانش است.

    وی با بیان اینکه افزایش آگاهی در همه حوزه‌ها توسط کتاب اتفاق می‌افتد عنوان کرد: این مهم می‌تواند بسیاری از مشکلات را کاهش دهد.

    غیاثی با بیان اینکه جیرفت یکی از مهم‌ترین قطب‌های کشاورزی کشور است، بیان کرد: کتاب می‌تواند نقش مهمی در سطح کیفی و کمی محصولات داشته باشد.

    غیاثی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب نست به سال قبل افزایش کمی و کیفی داشته است، عنوان کرد: پرداختن به آداب و سنن مردمی که ما با آن خو گرفته‌ایم در همه زمینه‌ها توسط کتاب ثبت و ضبط می‌شود و انتقال آن به نسل آینده کار بسیار بزرگی است.

    وی با بیان اینکه ضروریست در شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف تلاش بیشتری در این زمینه داشته باشیم افزود: ما تمام توان و همکاری خود را در این زمینه بکار می‌گیریم.

    مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به طرح‌های انجام شده در رابطه با کتاب، عنوان کرد: طرح دوستدار کتاب در حال انجام است که بسیار مهم و خوب پیش رفته است و می تواند نقش مهمی در کتابخوانی دانش‌آموزان داشته باشند.

    وی با بیان اینکه برای ترویج فرهنگ کتابخوانی دولت باید حمایت کند، اظهارداشت: این مهم باید در مدارس و خانواده‌ها شکل بگیرد.

    غیاثی با اشاره به طرح کتابخوانی روستاها گفت: این یک طرح مهم و یک کار بسیار خوب است که در روستاها شکل گرفته است.

    وی با اشاره به اینکه پایتخت کتاب با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی راه‌اندازی شده است افزود: امیدواریم جنوب کرمان بتواند یکی از شهرهای پایتخت کتاب باشد و این بستگی به اجرای طرح‌ها در حوزه کتاب است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت