رایزن بازرگانی ایران در شانگهای خبر داد:

حضور صنایع غذایی ایران در نمایشگاه برند ۲۰۱۷جاده ابریشم در چین

عصر نمایشگاه- نمایشگاه برند ۲۰۱۷چین توسط اتاق بازرگانی بین‌الملل و شورای توسعه روابط تجاری شانگهای در مرکز نمایشگاهی این شهر برگزار شد.

حضور صنایع غذایی ایران در نمایشگاه برند ۲۰۱۷جاده ابریشم در چین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از ایانا ، علی دهقانی، رایزن بازرگانی ایران در چین، گفت: این نمایشگاه با حضور 26 کشور عضو جاده ابریشم و با هدف ارتقای همکاری‌های تجاری این کشورها برگزار شد و کشورهای حاضر ضمن ارائه محصولات ویژه خود، جذابیت‌های سرمایه‌گذاری و فرهنگی و گردشگری خود را نیز معرفی کردند.

    وی افزود: پاویون ایران در این نمایشگاه که با برنامه‌ریزی دفتر رایزنی بازرگانی در شانگهای برپا شده بود، انواع فرش و تابلو فرش، انواع خشکبار، زعفران، صنایع دستی و جواهرات، جنبه های تاریخی و فرهنگی محصولات ایرانی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران را در معرض بازدید عموم قرار داد.

    دهقانی اظهار کرد: استقبال بالای بازدیدکنندگان چینی و فروش بالای محصولات ایرانی در این رویداد مورد تحسین مجریان و نمایندگان سایر کشورهای حاضر قرار گرفت و بنابر اظهار مسئولان برگزاری این دوره از نمایشگاه، پاویون ایران با نمایش محصولات متنوع و ارائه محصولات منحصربه‌فرد خود بیشترین تعداد بازدیدکننده و مخاطب را به خود اختصاص داده و رتبه اول را در میان پاویون‌های ملی کسب کرد.

    رایزن بازرگانی ایران با اشاره به اقبال رسانه‌ها به عملکرد تجاری پاویون ایران و محصولات ارائه شده گفت: موسیقی سنتی ایران، به عنوان کشور برگزیده، در روز افتتاحیه برای همگان به اجرا درآمد.

    شایان ذکر است، پنج کشور منتخب از جمله ایران، کنفرانسی در خصوص معرفی فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری برگزار کردند. علاوه بر ایران کشورهای ژاپن، کره جنوبی، فیلیپین، اندونزی، تایلند، سریلانکا، روسیه، قزاقستان، پاکستان، ترکیه، لهستان، چک، یونان و مجارستان نیز حضوری فعال داشته و محصولات فرهنگی و صنایع دستی، صنایع غذایی، جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک و گردشگری کشور خود را به نمایش گذاشتند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت