حضور فراگیر هنرمندان و فعالان فرهنگی مرکز ایران در نمایشگاه گردشگری اصفهان

بازاریابی کشورهای هدف جدید، محور نمایشگاه گردشگری

عصر نمایشگاه- مدیر کل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان بر فراگیر شدن حضور هنرمندان و فعالان فرهنگی مرکز ایران در نمایشگاه ملی گردشگری اصفهان تأکید کرد.

بازاریابی کشورهای هدف جدید، محور نمایشگاه گردشگری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»,فریدون اللهیاری در نشست هم اندیشی برگزاری نمایشگاه گردشگری اصفهان در سال 1397 اظهار داشت: سیاست اصلی ما در نمایشگاه گردشگری باید بازاریابی در راستای شناسایی کشورهای هدف جدید برای توسعه گردشگری استان اصفهان باشد.

     وی تصریح کرد: در دهمین دوره از نمایشگاه گردشگری اصفهان در سال 97، تلاش می شود از توان تمامی هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی و همچنین فعالان فرهنگی در این نمایشگاه استفاده شود.

     وی به تقش بازاریابی در توسعه نوین گردشگری و تأثیر نمایشگاه در این خصوص اشاره داشت و افزود: تلاش داریم نمایشگاه آتی گردشگری اصفهان با نگاه ویژه به مقوله بازاریابی و در راستای شناسایی کشورهای جدید هدف گردشگری برگزار شود.

     وی افزود: لازم است رویکرد بین المللی این نمایشگاه را نیز تقویت کنیم تا از این طریق بتوان #برند_اصفهان و برند گردشگری اصفهان را جهانی کرد.

     مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان نیز در این جلسه گفت: با توجه به این که رویکرد مدیریت کلان استان و شهر اصفهان و شخص استاندار و شخص شهردار اصفهان نیز موضوع گردشگری است و این موضوع در اولویت برنامه ریزی مقامات قرار دارد، نمایشگاه گردشگری اصفهان باید بیش از پیش مورد توجه واقع شود. 


     علی یارمحمدیان خاطر نشان ساخت: این نشست به منظور هم اندیشی و تبادل نظر پیرامون این نمایشگاه تشکیل شده و اتاق فکر این نمایشگاه چند ماه پیش از برگزاری نمایشگاه شکل گرفته تا محورهای مشترک، در دست بررسی و تحلیل قرار گیرد.
     
     وی ادامه داد: امیدواریم تمامی مسوولان و دست اندرکاران فرهنگی و گردشگری استان با تشریک مساعی این مهم را به سرانجام برسانند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت