گشایش نمایشگاه ساخت تجهیزات حفاری با حضور ۱۲۰ شرکت

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان خوزستان گفت: برگزاری نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری در اهواز با حضور ۱۲۰ شرکت معتبر آغاز به کار کرد.

گشایش نمایشگاه ساخت تجهیزات حفاری با حضور ۱۲۰ شرکت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از اگزبیت پرس، رحیم جلیلی پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز به کار نمایشگاه صنعت حفاری در اهواز با گرامیداشت سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران به فرمان امام خمینی (ره)، افزود: پانزدهمین نمایشگاه صنعت حفاری با شعار امسال که «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نامگذاری شده است، مطابقت دارد.

    وی با اشاره به تلاش مدیران و مسئولان شرکت ملی حفاری خاصه در بخش‎های روابط عمومی و مدیریت های پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت، تدارکات و امور کالا در برگزاری هر چه بهتر این رویداد اقتصادی، اظهار کرد: شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان به عنوان برگزار کننده، نهایت سعی و کوشش خود را بکار گرفته که این نمایشگاه از نظر کیفیت و کمیت به نحو مطلوبی برگزار شود.

    جلیلی گفت: مقدمات برپایی این نمایشگاه که در تقویم نمایشگاه های کشور لحاظ شده است، از پنج ماه قبل با حضور گروهی متشکل از کارشناسان ملی حفاری و شرکت نمایشگاه ها آغاز شد.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان خوزستان با اشاره به مشارکت 120 واحد و شرکت معتبر در قالب شرکت های سازنده قطعات و تجهیزات، تامین کننده تجهیزات و خدمات مرتبط با صنعت حفاری، افزود: به این منظور 6 هزار متر مربع فضای مسقف و باز به نمایشگاه اختصاص یافته است.

    وی اظهار کرد: از مجموع شرکت های حاضر در نمایشگاه پانزدهم صنعت حفاری، 72 درصد از استان خوزستان و 28 درصد از استان های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، فارس، کرمان، آذربایجان شرقی و غربی حضور دارند.

    جلیلی گفت: این رویداد نمایشگاهی با استقبال بسیار خوب سازندگان مواجه شده به نحوی که 85 شرکت و مجموعه از میان سازندگان قطعات و تجهیزات صنعت حفاری،10 شرکت تامین کننده و پنج شرکت خدماتی هستند.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان خوزستان، برگزاری دست کم دو پنل تخصصی، رونمایی از آخرین قطعات و تجهیزات کاربردی در صنعت حفاری تولید داخل، هم افزایی و تبادل تجربه  میان مدیران و نمایندگان شرکت های حاضر در نمایشگاه با متخصصان صنعت حفاری کشور را از جمله برنامه های پیش بینی شده در این نمایشگاه عنوان کرد.

    وی با بیان اینکه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان خوزستان بر اساس تقویم نمایشگاهی سالانه 40نمایشگاه با موضوعات مختلف برگزار می کند، افزود: نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری در نوع خود از رویدادهای مهم نمایشگاهی استان به شمار می آید.

    جلیلی به دستاوردهای برگزاری نمایشگاه ها با و تاثیرات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در استان اشاره کرد و یادآور شد: تنها در بعد اشتغال، نمایشگاه امسال صنعت حفاری برای 280 نفر به طور مستقیم فرصت شغلی ایجاد کرده است.

    پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری از سوم تا ششم دی ماه در اهواز دایر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت