مدیر بازاریابی و فروش مایان مطرح کرد:

داخلی سازی ۲۰ درصدی محصولات فوسو از سال آینده

عصر نمایشگاه- مدیر بازاریابی و فروش مایان درگفت و گو با خبرنگار عصر خودرو بیان کرد: در سال آینده محصولات FUSO را با ۲۰٪ داخلی سازی به بازار عرضه خواهیم کرد و تعداد نمایندگی و خدمات پس از فروش را به عدد ۲۰ می‌رسانیم.

داخلی سازی ۲۰ درصدی محصولات فوسو از سال آینده
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه» ، در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل تهران، لاوی مدیر بازاریابی شرکت مایان، درخصوص هدف از شرکت کردن در نمایشگاه گفت: ما به دنبال آشنایی با شرکت‌های پیمان‌کاری شهرداری و شرکت‌های خدمات شهری هستیم تا بتوانیم ارتباط خوبی با آنها داشته باشیم.
    او در خصوص محصولات عرضه شده در نمایشگاه توسط این شرکت افزود: ما در این نمایشگاه 3 محصول 6 تن با سه کاربری مخزن شور،حمل زباله و جدول شور عرضه کرده‌ایم که توان بالای محصولات ما را در این مبحث نشان می‌دهد.
    لاوی همچنین افزود: کاربری سازی این محصولات کار ما نیست و ما فقط خودرو مورد نظر را به شرکتهای سازنده تحویل می‌دهیم تا با کاربری ای که سفارش گرفته‌اند آن را تولید کنند.
    مدیر بازاریابی مایان با بیان اینکه فروش سال جاری شرکت به 1700 دستگاه رسیده است، افزود: در حال حاضر به 60‎٪ از هدف فروشمان دست پیدا کرده‌ایم و تا پایان سال نیز  به 40‎٪ باقیمانده خواهیم رسید.
    او همچنین در خصوص داخلی سازی و برنامه فروش سال آینده افزود: فروش شرکت برای سال آینده 3000 دستگاه برنامه‌ریزی شده است و امیدواریم بتوانیم این محصول را از 1/1/97 داخلی سازی کنیم. در حال حاضر برای آغاز داخلی سازی  20‎٪ در نظر گرفته شده است که در سالهای بعد افزایش خواهیم داشت.
    لاوی اضافه کرد: در حال حاضر قیمت محصولات 5.6 تن 121 میلیون و 800 هزار تومان، 6 تن 133 میلیون و 800 هزار تومان و 8.5 تن 145 میلیون و 800 هزار تومان خواهد بود که با توجه به مسایل فعلی در بازار خودرو فروش این محصولات بسته شده است.
    او در ادامه گفت: محصولات FUSO  با مصرف سوخت کم و تولید آلایندگی کمتر می تواند جایگزین خوبی برای نسل فعلی خودروهای خدمات شهری باشد.
    در آخر مدیر بازاریابی مایان در خصوص خدمات پس از فروش این شرکت گفت: در حال حاضر در 12 استان نمایندگی فروش و‌خدمات پس از فروش فعال داریم و تا سال آینده این عدد به 20 نمایندگی ارتقا پیدا خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت