حمایت انجمن شرکتهای حمل و نقل بین المللی خراسان از نمایشگاه لجستیک بندرعباس

عصر نمایشگاه- انجمن صنفی شرکتهای حمل و نقل بین المللی خراسان رضوی از نمایشگاه بین المللی لجستیک و حمل و نقل بندر عباس حمایت می کند.

حمایت انجمن شرکتهای حمل و نقل بین المللی خراسان از نمایشگاه لجستیک بندرعباس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه», انجمن صنفی شرکتهای حمل و نقل بین المللی خراسان رضوی از نخستین نمایشگاه بین المللی لجستیک و حمل و نقل بندر عباس حمایت می کند.
    پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی و استقلال کشورهای آسیای میانه وباز شدن مرزهای شمالی استان خراسان و تمهیداتی که از طرف مقامات استان خراسان اندیشیده شد مبادلات تجاری با کشورهای ترکمنستان – ازبکستان – تاجیکستان – قزاقستان وقرقیزستان از طریق استان خراسان آغاز گردید . با توجه به نیازهای فراوان کشورهای تازه استقلال یافته و بکر بودن بازارهای جدید فعالیت بازرگانان استان به ناگهان به طور چشمگیر افزایش یافت .
    استان خراسان با داشتن سه مرز مشترک باجگیران – لطف آباد و سرخس با کشورترکمنستان و با توجه به آماده فعالیت بودن مرز دوغارون در همجواری کشور افغانستان از بهترین موقعیت جهت جذب بازار کشورهای فوق الذکر برخوردار بوده و به همین جهت تجار بازرگانان ایرانی به منظور انجام مراودات بازرگانی خود نیاز به ناوگان ترابری برون مرزی را احساس و بدنبال تقاضای فراهم شده در بازار ضرورت فعالیت شرکتهای حمل ونقل بین المللی در استان احساس و در ابتدا تعدادی از شرکتهای حمل ونقل بین المللی با مرکزیت تهران مبادرت به تاسیس دفتر نمایندگی در استان نموده و فعالیت خود را آغاز نمودند
    مسئولین بخش دولتی در استان به منظور افزایش سطح اشتغال و استفاده از فضای ایجاد شده ضمن هماهنگی با وزارت راه و ترابری موجبات تاسیس شرکتهای حمل ونقل بین المللی با مرکزیت مشهد را فراهم نموده و ازسال 1370 شرکتهای حمل ونقل بین المللی در شهرستان مشهد تاسیس و فعالیت خود را آغاز نمود. بطوریکه در بهمن ماه 1371 حدود 10 شرکت حمل ونقل بین المللی در استان خراسان فعال گردید . افزایش شرکتها در مشهدو پراکندگی امور ونیازبه ایجاد هماهنگی با دستگاههای بخش دولتی واستفاده از تجارب بخش خصوصی فعال در زمینه حمل ونقل بین المللی مدیران شرکتها و مسئولین سازمان حمل ونقل و پایانه های استان خراسان را برآن داشتتا درجهت حفظ منافع شرکتها ویکسان سازی روشها و قانونمند نمودن فعالیتهای موجود اقدام به ایجاد تشکل صنفی نمایند و براین اساس مقدمات امر فراهم و نهایتا" در دیماه 1373 انجمن شرکتهای حمل ونقل بین المللی استان خراسان با مرکزیت مشهد با استناد به ماده 131 قانون کار جمهوری اسلامی ایران بعنوان موسسه ای صنفی و ارشادی تحت پروانه شماره 106 مورخ 73/11/25 در اداره کار و امور اجتماعی استان خراسان به ثبت رسید .

    این نمایشگاه از تاریخ 23 الی 26 بهمن ماه در نمایشگاه بین المللی بندر عباس برگزار می شود.جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 021-88644738-9 و  وب سایت www.ama_fair.com مراجعه فرمایید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت