در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود

برپایی نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده در تهران

عصر نمایشگاه- بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته (ایران بیوتی و کلین) با حضور و مشارکت صدها شرکت داخلی و خارجی در تهران برگزار می‌شود.

برپایی نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده در تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ،در این نمایشگاه که از 5 تا 8 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود، بیش از 200شرکت داخلی و 145 شرکت خارجی جدیدترین تولیدات، صنایع و تجهیزات و خدمات خود را ارائه می دهند.

    در نمایشگاه امسال علاوه بر شرکت‌های داخلی، شرکت‌ها و نمایندگانی از 14 کشور مختلف جهان شامل ترکیه، آلمان، چین، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، امارات متحده عربی، مالزی، هلند، پاکستان، اتریش، هندوستان، روسیه و کره جنوبی نیز جدیدترین تولیدات و خدمات خود را به نمایش عموم می گذارند.

    در این نمایشگاه انواع مواد شوینده و پاک کننده، محصولات سلولزی و بهداشتی، محصولات محافظتی پوست، مو و رنگ مو، عطر، ادوکلن و اسپری، خوشبو کننده و محصولات بهداشتی منزل، مواد اولیه واسطه ای، خدمات بازرگانی و مشاوره ای و همچنین انواع دستگاه ها، صنایع، خط تولید، تجهیزات و ماشین آلات این حوزه به نمایش عموم گذاشته می شود.

    در همین حال، تعداد شرکت‌های خارجی شرکت کننده در این نمایشگاه نسبت به سال گذشته از 34 شرکت به 145 شرکت افزایش یافته است. تعداد کشورهای شرکت کننده در نمایشگاه امسال هم از 10 کشور به 15 کشور افزایش یافته است.

    تولیدکنندگان و شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه، آخرین تولیدها، دستاوردها و تکنولوژی های روز این بخش را ارائه و به نمایش خواهند گذاشت.

    شناساندن و معرفی محصولات جدید، جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در این حوزه، کمک به رونق تولید، ایجاد زمینه فعالیت های علمی و تحقیقی در مورد ذائقه مصرف کنندگان، رقبا و محصولات جدید آنها، پیش فروش کردن محصولات، شناسایی و انتخاب نمایندگان فروش جدید، اطلاع از آخرین استانداردهای علمی و پژوهشی خارجی، اشتغالزایی، تعامل بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، معرفی توانمندی های شرکت های داخلی و کشف استانداردهای بالقوه در داخل کشور از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

    بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده از 5 تا 8 اردیبهشت ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آماده بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت