پاویون ایران در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی و نوشیدنی مالزی

عصر نمایشگاه- آسیای جنوب‌شرقی یکی از مناطق بسیار مهم و استراتژیک جهان به ‌شمار می‌آید که شامل ۱۰ کشور اندونزی، مالزی، تایلند، سنگاپور، فیلیپین، برمه، برونئی، کامبوج، لائوس و ویتنام است.

پاویون ایران در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی و نوشیدنی مالزی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»,این منطقه که چهارمین منطقه بزرگ صادراتی جهان به شمار می رود با جمعیتی بالغ بر 600 میلیون و دسترسی به آب های آزاد، همواره مورد توجه دیگر کشورها بوده است. اهمیت حوزه آسه آن علاوه بر موارد یاد شده به دلیل دارا بودن پرجمعیت ترین کشور اسلامی جهان یعنی اندونزی برای ایران دو چندان است.

     این امتیازات در کنار پتانسیل ها و قابلیت های ایران در تولید و صادرات انواع محصولات و مواد غذایی با #برند_حلال، باعث شده نگاه کشورمان به جنوب شرق آسیا بیشتر نگاه اقتصادی باشد.
     در این راستا شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان سعی کرده در راستای تحقق بخشی از رسالت خود در فراهم سازی بسترهای مناسب برای معرفی بدون واسطه انواع فرآورده های غذایی کشور و ایجاد شرایط ایده آل برای ورود تولیدکنندگان و صادرکنندگان برتر ایرانی به بازار چند صد میلیونی آسیای جنوب شرقی، غرفه های ایران را در نمایشگاه های معتبر غذایی مالزی سازماندهی کند.
    در این میان و پس از 12 دوره حضور موفق ایران در نمایشگاه حلال مالزی (MIHAS) در نظر است برای نخستین بار با بهره گیری از تجربیات گذشته، پاویون ملی ایران در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی و نوشیدنی مالزی (MIFB 2018) از تاریخ 6 تا 8 تیر ماه سال جاری برگزار شود.
    این رویداد با حضور هدفمند برترین های کشور ایران می تواند به محلی برای معرفی شایسته ایران در جایگاه بزرگترین تولیدکننده زعفران و دارنده مرغوب ترین خشکبار و خرمای جهان تبدیل شود.  
     کلیه متقاضیان و فعالان تجاری جهت حضور در این نمایشگاه می توانند با بخش خارجی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با شماره تلفن های 32611614-32612557-32611608-32601683-031 تماس حاصل کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت