نخستین نمایشگاه جایگاه های سوخت و صنایع وابسته به کار خود پایان داد

عصر نمایشگاه- نماینده مردم تهران ورئیس فراکسیون کارگری در مجلس شورای اسلامی گفت : نگرانی های امنیت شغلی کارگران درجایگاههای سوخت کشوربرحسب وظیفه در مجلس تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگیری می کنیم

نخستین نمایشگاه جایگاه های سوخت و صنایع وابسته به کار خود پایان داد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از اکونومیست، علیرضا محجوب که در آیین اختتامیه نخستین نمایشگاه جایگاه های سوخت وصنایع وابسته سخن می گفت افزود: برگزاری نمایشگاه جایگاه های سوخت و صنایع وابسته  وبرپایی نخستین همایش فرصت های سرمایه گذاری دراین حوزه ، فرصت مغتنمی برای جایگاه داران و صاحبان صنایع وابسته بود تا در یک فضای مناسب به تبادل دانش و فن آوری بپردازند.
    دراین مراسم که شهباز حسنپور، شهاب نادری و محمد باقر سعادت ، نمایندگان مردم درمجلس شورای اسلامی نیز حضورداشتند محجوب افزود: به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی  اعلام می کنم که  نمایندگان مردم درمجلس شورای اسلامی همواره حامی و همراه کارگران درحوزه های مختلف از جمله حامی قشر زحمت کش درجایگاههای سوخت کشور بوده  و خواهند بود.
    نماینده مردم تهران با اشاره اینکه جایگاههای سوخت یک فرصت برای کار آفرینی است متذکر شد: ما درعرصه جایگاهداری سوخت با دولت چالش داشته ایم  ودر این راستا  به عنوان حامی و همراه  از جایگاهداران سوخت همیشه حمایت کرده ایم. 
    حدود یکصد هزار کارگردر جایگاههای سوخت کشور بطور مستقیم اشتغال دارند.
    نخستین نمایشگاه بین المللی جایگاههای سوخت وصنایع وابسته از روز یکشنبه هفته جاری در قالب 40 غرفه و با هدف انتقال دانش و فن آوری ، هم اندیشی و تبادل تجربه بین جایگاه داران و شرکتهای خدمات رسان و با حمایت تعدادی از بانکها و شرکت های سرمایه گذار داخلی وخارجی در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران برپا شده بود.
    دست اندرکاران و برگزار کنندگان نمایشگاه معتقدند ، این نمایشگاه به عنوان یک تجربه نو در حوزه انرژی ، بروزرسانی فن آوری و دانش در جایگاههای عرضه سوخت فرصت مناسبی برای انتقال دانش و فناوری فراهم ساخت و  نقش مهم و تاثیرگذاری در برقراری ارتباط گسترده و مستقیم بین جایگاه داران و عرضه کنندگان سوخت با شرکتهای تولید کننده ، صاحبان صنایع وابسته و خدمات رسان این بخش داشت.
    نخستین نمایشگاه جایگاههای سوخت و صنایع وابسته که در راستای سیاستهای اقتصاد مقاومتی و سند چشم انداز جایگاهداری در کشور برگزار شده بود ، با استقبال مطلوب جایگاه داران و کارشناسان و صاحبان صنایع وابسته از استانهای مختلف قرار گرفت .
    رییس انجمن جایگاهداران عرضه سوخت  کشور نیز در این مراسم ، تصمیم گیری برای اجرای طرح ساماندهی و بهسازی جایگاههای سوخت کشور را از جمله دستاوردهای  این نمایشگاه عنوان کرد .
    بیژن حاج محمد رضا افزود : براساس این طرح هر جایگاه بصورت یک مجموعه کامل، خدمات مورد نیاز را به خودروهایی که برای سوخت گیری وارد جایگاه ها می شوند ارائه می دهند و برپایی این نمایشگاه با شرکت جمعی از شرکتها و سرمایه گذاران حوزه انرژی ، گام نخست برای اجرایی شدن آن خواهد بود.
    مدیرعامل مرکز مطالعات و برنامه ریزی جایگاه های سوخت کشور نیز در ادامه مراسم اختتامیه گفت : ارتقای کیفیت خدمات در حوزه عرضه سوخت و جلب رضایت مردم ، تعامل تولید و عرضه کنندگان داخلی با سایر کشورها  و توسعه کسب و کار در این بخش از اهداف مهم برگزاری این نمایشگاه بود.
    علی منشی با تاکید بر اهمیت برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی جایگاههای سوخت و صنایع وابسته افزود : برپایی همایش فرصتهای سرمایه گذاری در صنعت جایگاه داری از اهم برنامه های این نمایشگاه بود که با استقبال شرکت کنندگان و علاقمندان روبرو شد.
    نخستین نمایشگاه بین المللی جایگاههای سوخت و صنایع وابسته از سوم تا ششم دیماه جاری در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت