یارمحمدیان اعلام کرد:

افزایش سهم شهرداری در ساخت پروژه بزرگ نمایشگاه اصفهان

عصر نمایشگاه- مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان با اشاره به افزایش سهم شهرداری در ساخت پروژه جدید نمایشگاه، گفت: امیدواریم با انجام تعهدات شهرداری و اتاق بازرگانی تا پایان سال آینده یا سال ۹۸ پروژه بزرگ نمایشگاه اصفهان افتتاح شود.

افزایش سهم شهرداری در ساخت پروژه بزرگ نمایشگاه اصفهان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از ایمنا، علی یارمحمدیان در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه بین المللی مبلمان و دکوراسیون خانگی  با اشاره به افزایش سهم شهرداری اصفهان در ساخت پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان، اظهار کرد: لایحه افزایش سهم شهرداری در پروژه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در کمیسیون اقتصادی شورای شهر مطرح و توجیه اقتصادی آن نیز بررسی و به تایید رسید.

    وی افزود: در نهایت این لایحه در صحن علنی شورا به تصویب رسید و امیدواریم با انجام تعهدات شهرداری و اتاق بازرگانی در سال آینده یا پایان سال 98 شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.

    مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان پیش‌بینی کرد: 14 سال پس از فعالیت رسمی نمایشگاه جدید اصل سرمایه‌ها بازگردد، البته امیدواریم با طرح های توسعه‌ای این روند را تسریع کنیم.

    وی با اشاره به رسالت اصلی شرکت نمایشگاه‌ها ادامه داد: رسالت اصلی ما عرضه کالاها و تولیدات با کیفیت ایرانی هم در داخل و هم در خارج از کشور است تا از این رهگذر شاهد رونق و تحول اقتصادی بنگاه‌های تولیدی ایرانی باشیم.

    یارمحمدیان اضافه کرد: فضای بسته و باز نمایشگاه جدید چیزی حدود 5 برابر ظرفیت محیط فعلی نمایشگاه پل شهرستان خواهد بود.

    وی در پاسخ به اینکه "نمایشگاه جدید اصفهان چقدر می‌تواند با سایر نمایشگاه‌های منطقه رقابت کند"، تصریح کرد: با توجه به اهمیت حضور در نمایشگاه‌ها و توجه به کارکرد این بخش، ظرفیت‌های بسیاری در مورد نمایشگاه‌ها وجود دارد که هنوز به حدنصاب نرسیده است بنابراین اطمینان داریم که توان و قدرت ما در عرصه نمایشگاهی افزایش می‌یابد.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان همچنین به برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌لمللی مبلمان و دکوراسیون خانگی اشاره کرد و گفت: نمایشگاه مبل یکی از نیازهای شهروندان بود که از آن استقبال خوبی شده است.

    وی با بیان تعدد نمایشگاه‌های مبلمان در سطح شهر، افزود: گرچه در شهر اصفهان تنها یک نمایشگاه رسمی و معتبر فعالیت می‌کند اما این نمایشگاه ظرفیت ارائه خدمات را به تمام واحدهای تولیدی ندارد. این درحالی است که در نمایشگاه های شهرهای دیگر حضور می‌یابند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت