چهارمین رویداد خودرویی ایران (۱۷)

خودروی کوییک سایپا جذاب و تحسین برانگیز است

عصر نمایشگاه- عضو شورای شهر کرمان در بازدید از نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات وابسته کرمان و درغرفه سایپا، گفت: چند خودروی باکیفیت، جذاب و تحسین برانگیز از گروه سایپا در این نمایشگاه عرضه شده که یکی از آنها خودروی کوییک است.

خودروی کوییک سایپا جذاب و تحسین برانگیز است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از سایپا نیوز؛ دکتر سید محمدرضا معین زاده میرحسینی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: شرکت سایپا شرایط ویژه ای را برای فروش این نمایشگاه در نظر گرفته است که مردم استان کرمان با دیدن محصولات متنوع در غرفه سایپا، استقبال شان از این خودروها خوب است.

    وی گفت: سایپا با معرفی خودروهای خود در این نمایشگاه یک حرکت رو به جلو و پرشتابی را شروع کرده است و به نظر می رسد این شتاب در کیفیت خودروها تاثیرگذار باشد که در این صورت باید گفت؛ کلید رقابت با خودروسازهای دیگر در هشتمین نمایشگاه خودرو کرمان به صدا درآمده است.

    میرحسینی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه یک شناخت و آشنایی جدید به بازدیدکنندگان می دهد و اگر نمایشگاه های خودرو هرچه گسترده تر برگزار شوند، قطعا در انتخاب مردم نیز تاثیرگذار خواهند بود.

    وی گفت: به نظر می آید تولیدکنندگان و نمایندگان خودرو با حداکثر توان در این نمایشگاه حضور پیدا کرده اند و اگر بتوانیم در موضوع کیفیت، با خودروهای خارجی رقابت کنیم قطعا مردم ما به سمت خرید خودروهای خارجی نخواهند رفت.

    عضو شورای شهر کرمان افزود: مونتاژکاری خودرو در داخل کشور بد نیست ولی اگر تکنولوژی و آپشن های خودروهای روز دنیا به خودروهای داخلی باکیفیت اضافه شوند، مطمئنا خودروهای داخلی می توانند به راحتی با خودروهای خارجی رقابت کنند.

    میرحسینی خاطرنشان کرد: خودروسازی ما توان رشد و توسعه را دارد و این صنعت در پایداری اشتغال، تولید و اقتصاد مقاومتی نقش مهمی را ایفا می کند.

    وی در پایان گفت: رقابت یک اصل مهم و جدانشدنی در تجارت است و امیدواریم که سایپا در این مسیر پیشتاز باشد و با ارائه محصولات ایمن و باکیفیت، انتظار مردم را از نظر قیمت نیز برآورده کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت