برگزاری نمایشگاه دام و طیور ابوظبی (VIV MEA)

عصر نمایشگاه- نمایشگاه دام و طیور ابوظبی (VIV MEA) از ۱۶ الی ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ در شهر ابوظبی کشور امارات متحده عربی برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه دام و طیور ابوظبی (VIV MEA)
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»,نمایشگاه دام و طیور ابوظبی (VIV MEA) جایگاهی بین الملی برای خاورمیانه و آفریقاست که حوزه دام و طیور را از پرورش دام تا پردازش غذا را پوشش می دهد. تولید پروتئین حیوانی در خاورمیانه و کشورهای آفریقایی با نمایشگاهی جدید روبرو خواهد بود که نیازهای خاص آن ها را پوشش می دهد. نمایشگاه تخصصی "از علوفه تا غذا" برای صنایع مرغداری، آبزی پروری و تولید لبنیات در خاورمیانه و مناطق آفریقایی تنظیم شده است. غرفه داران بین المللی و ملی راه کار های و نوآوری های خود را در خلال زنجیره "از علوفه تا غذا" به نمایش می گذارند. شرکت های تولید و پردازش (پردازش مجدد) گوشت فرآیندهای تولید خود را برای برآورده کردن خواسته های مردم، انطباق و بهبود می دهند. نهادهای بین المللی کیفیت مواد غذایی برای تضمین کیفیت و قابلیت ردیابی امن، استانداردهای خود را توسعه داده اند. گرایش به سمت سیستم هایی است که کل زنجیره غذایی از تولید اولیه تا محصولات نهایی را پوشش می دهد: از علوفه تا گوشت. و این جایی است که نمایشگاه دام و طیور پدیدار می شود.

    نمایشگاه دام و طیور و سلامت غذا:
    نمایشگاه دام و طیور بیش از 30 سال قبل برای تولید محصولات دامی از مرغ و خوک آغاز شد و به مرجعی نوآور در این زمینه تبدیل شد. این نمایشگاه به تازگی، محصولات خود را گسترش داده و آن را با توجه به نیازهای امروز در مورد سلامت گوشت شکل داده است. مفهوم این نمایشگاه "از علوفه تا گوشت" نامیده می شود و تمام بخش های زنجیره تولید گوشت را در بر می گیرد.

    تولید علوفه دام و پردازش مجدد گوشت به محصولات نمایشگاه اضافه شده است. در نتیجه نمایشگاه دام و طیور ابوظبی به جایگاهی تبدیل خواهد شد که در آن همه تولید کنندگان فرآورده های دامی گرد هم می آیند تا ضمانتی که مصرف کنندگان خواستار آن هستند را ارائه دهند.

    بخش های مختلف نمایشگاه دام و طیور ابوظبی 2018:
    بهداشت و تغذیه دام
    ذبح، حمل و نقل و پردازش
    پرورش دام، کشاورزی و تهیه مکان
    تکنولوژی محصول و علوفه
    تکنولوژی گوشت

    موضوع نمایشگاه:
    تولید و پردازش فرآورده های دامی با چالش های متعددی روبرو است. مصرف کنندگان دچار شک و تردید هستند و در مورد گوشتی که می خورند تضمین می خواهند. ایمنی گوشت تنها زمانی تضمین می شود که تمام مراحل زنجیره تولید گوشت به دقت تحت نظارت و کنترل باشد.
    تجارت گوشت در حال حاضر برای به روز ماندن با پشرفت ها، موارد زیر را بهبود می دهد:

    بازده
    کیفیت
    بهداشت
    قابلیت ردیابی
    بخش بندی
    کارایی
    سودآوری
    بهره وری
    شفافیت

    شرکت های تولید و پردازش (پردازش مجدد) گوشت، فرآیندهای تولید خود را برای بر آورده کرده خواسته های مردم، انطباق و بهبود می دهند. نهاد های بین المللی کیفیت مواد غذایی، استانداردهای تضمین کیفیت و قابلیت ردیابی امن را توسعه داده اند. گرایش به سمت سیستم هایی است که کل زنجیره غذایی از تولید اولیه تا محصولات نهایی را پوشش می دهد: از علوفه تا گوشت. و این جایی است که نمایشگاه دام و طیور وارد می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت