یک روز تا هشتمین نمایشگاه «شهرایده‌آل»

عصر نمایشگاه- هشتمین نمایشگاه و همایش شهر ایده آل با حضور ۱۰۰ شرکت داخلی از فردا در کیش آغاز می‌شود.

یک روز تا هشتمین نمایشگاه «شهرایده‌آل»
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از گسترش، در این نمایشگاه بیش از 100 شرکت داخلی در حوزه. مدیریت و خدمات شهری، شهرداری‌ها، سازمان‌های وابسته و آخرین دستاوردها و تجهیزات خود را در فضایی به وسعت 18 هزار متر مربع به نمایش می‌گذارند.

    همچنین سردار جلالی رییس پدافند غیر عامل و مهندس افشانی رییس سازمان شهرداری‌ها ودهیاری‌های کشور از مهمانان افتتاحیه این رویداد هستند.

    ایجاد بستر مناسب برای عرضه محصولات با کیفیت به شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و پیمانکاران، ارائه الگوی شهرهای ایده آل‌، کمک به توسعه فروش عرضه‌کنندگان فناوری‌های نوین روز دنیا در حیطه مدیریت شهری و حمایت از تولیدات ملی با رویکرد اقتصاد مقاومتی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

    در هشتمین دوره نمایشگاه خدمات شهری و فضای سبز شهرایده آل که از 10 دی در مرکز بین‌المللی نمایشگاه‌های کیش آغاز به کار می‌کند شرکت‌کنندگان در حوزه‌های مبلمان شهری، حمل‌ونقل عمومی، مدیریت و خدمات شهری، راه و شهر سازی، آتش نشانی و خدمات ایمنی، فضای سبز، روشنایی و نورپردازی شهری، تبلیغات شهری و زیبا سازی، فناوری اطلاعات، بازیافت و تبدیل مواد، آخرین تولیدات و دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارند.

    همچنین در حاشیه این نمایشگاه، هشتمین همایش علمی شهر ایده آل با حضور فعالان حوزه‌های شهری، 11 و 12 دی در مرکزهمایش‌های بین‌المللی کیش برگزار می‌شود.

    برگزاری نشست با حضور مسئولان درحوزه‌های پسماند، پارکها و فضای سبز، زمین و مسکن، شهرهای نمونه گردشگری، استارت آپ‌های عرصه فناوری‌های نوین خدمات شهری، فرصت‌های سرمایه‌گذاری حوزه شهرداری‌های کشور وکارگاه‌های تخصصی برای مخاطبان حوزه مدیریت شهری از برنامه‌های جنبی این دوره از نمایشگاه وهمایش شهر ایده آل است.

    سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اتحادیه اتوبوسرانی، اتحادیه تاکسیرانی، سازمان همیاری استان‌های تهران و خراسان رضوی، شورای عالی استان‌ها و سازمان پدافند غیرعامل از جمله مشارکت‌کنندگان این رویداد هستند و همچنین سازمان شهرداریها حامی این رویداد است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت