حضور ۲۳۰ ناشر در نمایشگاه کتاب جنوب استان کرمان

عصر نمایشگاه- مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان با اشاره به اینکه کیفیت نمایشگاه کتاب جنوب کرمان با نمایشگاه تهران برابری می‌کند، گفت: ۲۳۰ ناشر در نمایشگاه کتاب جنوب استان کرمان حضور داشتند.

حضور ۲۳۰ ناشر در نمایشگاه کتاب جنوب استان کرمان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم، حسین اسحاقی با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب امسال باشکوه‌تر از گذشته برگزار شد اظهار‌داشت: حضورمردم در پنجمین نمایشگاه استانی جنوب کرمان بسیار پر رنگ بوده و بنا داریم با دغدغه بیشتر و برنامه‌ریزی بهتر در سال‌های آینده نمایشگاه کتاب را باشکوه‌تر برگزار کنیم.

    مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان با بیان اینکه کتاب به عنوان بسته فرهنگی در سبد کالای مردم شهرستان‌های جنوبی قرار دارد، گفت: انگیزه کتاب‌خوانی در مردم جنوب کرمان بسیار بالا است.

    وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از یک میلیارد تومان کتاب به‌فروش رفته است، تصریح کرد: همچنین صد درصد بن‌های کتاب نیر به فروش رفته است.

    اسحاقی با بیان اینکه حضور عامه مردم در نمایشگاه بسیار پر‌رنگ بود، گفت: حضورشخصیت‌ها، اساتید، دانش‌آموزان و غیره نیز در نمایشگاه کتاب امسال بسیار بی‌نظیر بود و شاخصه اصلی کارهای فرهنگی انگیزه و دغدغه متولیان فرهنگی است که اگر برنامه‌ریزی ما همراه با دغدغه باشد مردم به خرید کتاب تشویق می‌شوند.

    مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان با بیان اینکه بخش جنبی نمایشگاه بسیار باشکوه برگزار شده است، عنوان کرد: حضور مردم شهرستان‌های جنوبی برای اجرای برنامه‌های هر شهرستان بسیار خوب بود.

    وی افزود: حضور شخصیت‌های کشوری از جمله معاون هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد، اسماعیل آذر شاعر و مجری، ناصر فیض استاد طنز پرداز ایران، قاری بین‌المللی و غیره در نمایشگاه کتاب بسیار تاثیر‌گذار بوده است.

    اسحاقی با اشاره به اینکه کیفیت نمایشگاه کتاب جنوب کرمان با نمایشگاه تهران برابری می‌کند، اظهار‌داشت: نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان با بسیاری از نمایشگاه‌های بزرگ کشور برابری می‌کند و حضور ناشران متفاوت در این نمایشگاه باعث کیفیت‌بخشی به نمایشگاه کتاب شده است.

    وی با بیان اینکه در این دوره از نمایشگاه بیش از 400 ناشر ثبت‌نام کردند که با توجه به کمبود مکان 230 ناشر توانستند حضور پیدا کنند گفت: تعداد بن کتابی که در اختیار مدیر کل قرار می‌دهند بسیار محدود است و نمی‌شود آن را در اختیار همگی قرار داد و این باعث نارضایتی مردم می‌شود، به‌همین دلیل بنا داریم در نمایشگاه سال آینده توزیع بن نداشته باشیم.

    مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان با اشاره به اینکه جنوب کرمان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی اقدامات بسیار خوبی انجام داده است، خاطر‌نشان کرد: با توجه به استقبال مردم بخش اقتصاد مقاومتی نیز در این نمایشگاه فعال شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت