معاون عمران شهری شهردار اصفهان:

احداث نمایشگاه بین المللی اصفهان مطابق با استانداردهای روز دنیا

عصر نمایشگاه- معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: تمامی امکانات و زیرساخت‌های لازم نمایشگاه مطابق با استانداردهای جهانی و با سازه‌های مدرن و متفاوت احداث می‌شود.

احداث نمایشگاه بین المللی اصفهان مطابق با استانداردهای روز دنیا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از ایمنا، ایرج مظفر اظهارکرد: احداث نمایشگاه بین المللی اصفهان در ضلع شمال غربی خیابان روشن دشت در دو فاز و با مساحت 47 هکتار از شهریور ماه 94 در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

    وی عنوان‌کرد: برای احداث فاز اول نمایشگاه حدود 1500 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که در صورت تحقق بودجه، اجرای آن در ابتدای سال آینده به پایان می‌رسد و فاز دوم آن به شرط تامین بودجه آغاز می‌شود.

    معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی فاز اول این پروژه در زمینی به مساحت 17 هکتار در دست اجراست، اضافه کرد: در فاز اول نمایشگاه 13 پروژه شامل عملیات احداث ابنیه و فونداسیون‌های سالن علامه مجلسی و تاسیسات مکانیکی و برقی، تهیه ساخت و نصب اسکلت فلزی و پوششی سقف سالن علامه مجلسی، تونل‌های تاسیساتی، اجرای مخزن آب آشامیدنی و آب فضای سبز، ساختمان پمپ‌خانه، سرویس‌های بهداشتی و دسترسی‌های ورودی و خروجی سایت نمایشگاه در حال اجراست.

    مظفر ادامه داد: همچنین در فاز اول این نمایشگاه پروژه‌های دیگری همچون عملیات احداث جاده‌ها و محوطه‌سازی داخلی سایت نمایشگاه، پل های اطراف سالن علامه مجلسی، ساختمان اداری، خدماتی، ساختمان موتورخانه(مکانیکال) و ساختمان اتاق برق (الکتریکال)، محل بارانداز و تخلیه بار و فضای سبز احداث می‌شود.

    وی با بیان اینکه عملیات اجرایی ابنیه تونل تاسیساتی سالن علامه مجلسی و مخزن آب آشامیدنی بیش از 99 درصد، ساختابنیه تاسیسات مکانیکی و برقی مربوط به ساختمان‌های برق موتورخانه و سرویس‌های بهداشتی بیش از 55 درصد پیشرفت داشته است، ادامه داد: همچنین عملیات اجرایی زیرسازی و محوطه سازی خارجی سالن علامه مجلسی بیش از 87 درصد و ابنیه و محوطه سازی داخل سایت نمایشگاه و پارکینگ روباز بیش از 37 درصد و اسکلت فلزی سالن علامه مجلسی بیش از 76 درصد، عملیات اجرایی ابنیه، فونداسیون‌های سالن علامه مجلسی و ساختمان رجیسترینگ و تاسیسات مکانیکی بیش از 79 درصد و پروژه ساختمان اداری- پشتیبانی بیش از 25 درصد پیشرفت داشته است.

    معاون عمران شهری شهردار اصفهان تاکید کرد: در فاز بعدی پروژه احداث 8 سالن 7 هزار متری، مسجد، سالن همایش و رستوران‌ها دیده شده است که به مرور تکمیل خواهد شد.

    وی با بیان اینکه پروژه نمایشگاه بر اساس چشم انداز 200 ساله ساخته شده بر این اساس عمر مفید ساختمان، 200 سال است، گفت: در آینده برای اضافه کردن هرگونه تکنولوژی جدید در بخش فناوری، برق و مکانیک نیاز به تخریب کانال‌ها نیست و به همین شکل می توان از آنها استفاده کرد.

    مظفر عنوان کرد: تمامی امکانات و زیرساخت‌های لازم نمایشگاه مطابق با استانداردهای روز دنیا و با سازه‌های مدرن و متفاوت احداث می‌شود، از این رو با اجرای این پروژه پروژه آهنگ رشد و توسعه در اصفهان طنین انداز و صنعت توریسم رونق می‌یابد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت