مرتضی آخوندی:

مصلا دسترسی راحت مردم به نمایشگاه کتاب را میسر می‌کند

عصر نمایشگاه- عضو شورای برنامه‌ریزی صنف نشر سی‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به تغییر محل برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت:‌ مصلای امام خمینی (ره) به علت قرار گرفتن در یکی از نقاط مرکزی شهر تهران، دسترسی عموم مردم به سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را هموارتر خواهد کرد و ناشران نیز در فضای مناسب‌تری می‌توانند به مردم خدمات ارائه دهند.

مصلا دسترسی راحت مردم به نمایشگاه کتاب را میسر می‌کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از ایبنا، مدیرمسئول انتشارات دارالکتب اسلامیه  با اشاره به ویژگی‌های مصلای امام خمینی(ره) برای برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، عنوان کرد:‌ معتقدم مصلا دسترسی راحت مردم به نمایشگاه کتاب را میسر می‌کند و از آنجایی که در یکی از نقاط مرکزی تهران قرار دارد، مراجعه‌کنندگان پس از تعطیلی می‌توانند از طرق مختلف مترو، اتوبوس یا ماشین شخصی رفت و آمد داشته باشند.

    وی افزود:‌ فضای کلی مصلای تهران بهتر شده است و ناشران و مردم از اینکه در شهر آفتاب زیر چادر باشند و مشکلاتی مثل آب‌گرفتگی و خطر برق آن‌ها را تهدید کنند به دور هستند.

    آخوندی با بیان اینکه رواق‌های شرقی و غربی مصلای تهران امروز کامل شده است، گفت: با تکمیل ساخت و ساز رواق‌های مختلف مصلای تهران، تعداد بسیار کمی از ناشران مجبور هستند زیر چادر بروند و از آنجایی که ساره‌های چادری مصلا بهتر و مناسب‌تر بود، قطعا شاهد مشکلات کمتری در این زمینه خواهیم بود.

    وی تاکید کرد: امیدواریم با حمایت مسئولان در زمینه برگزاری نمایشگاه در مصلای تهران، اردیبهشت ماه سال آینده شاهد برگزاری نمایشگاهی به مراتب بهتر و پربارتر از دوره‌های پیشین باشیم و ناشران بتوانند با بهره‌مندی از فضای نسبتا حرفه‌ای‌تری که در مصلا پیش‌بینی شده است، کتاب‌های خود را به دست مخاطبان برسانند.

    آخوندی همچنین درباره برگزاری نمایشگاه در دوره‌های آتی نیز یادآور شد:‌ امیدواریم با جابجایی مکان نمایشگاه در سال آینده، مجموعه شهر آفتاب بتواند از این فرصت استفاده کند و برای تکمیل ساخت سازه‌های نمایشگاهی این مجموعه اقدام کند.

    به گزارش ایبنا، صبح امروز سخنگوی شورای سیاست‌گذاری سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تعیین نهایی مکان برگزاری این نمایشگاه و رویکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره این موضوع خبر داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت