برگزاری نمایشگاه لوازم التحریر هنگ کنگ

عصر نمایشگاه- نمایشگاه لوازم التحریر هنگ کنگ از ۱۸ الی ۲۱ دی ۱۳۹۶ در شهر هنگ کنگ کشور هنگ کنگ برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه لوازم التحریر هنگ کنگ
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»,نمایشگاه لوازم التحریر هنگ کنگ یکی از نمایشگاهای برجسته آسیا در زمینه لوازم تحریر و یکی از بنیان های اصلی کاغذ، لوازم اداری و لوازم تحریر است. نمایشگاه بین المللی هنگ کنگ با تنوع منحصر به فرد محصولات خود از جمله لوازم و تجهیزات دفتری و اداری، نوشتن افزار و لوازم نقاشی، لوازم مدرسه، هدیه، بسته بندی و محصولات کاغذی، نقطه ملاقات عمده و خرده فروشان و خریداران ملی و بین المللی است.این نمایشگاه دروازه ورود به بازار ژاپن بوده فرصتی برای شرکت کنندگان مهیا می کنند که با حضور در این نمایشگاه به افزایش سهم خود از بازار و بالا بردن فروش و درآمد خود بپردازند.این نمایشگاه به چند بخش تقسیم شده است که عبارتند از: لوازم بازی، لوازم مدرسه، قلم و کاغذ، لوازم هدیه و بخش هوشمند. به موازات این نمایشگاه، سمینارهای آموزشی، کلاس های کارشناسی و کارگاه های خلاق نیز برگزار خواهد شد. مشارکت در این رویداد مهم به بازدید کنندگان فرصت منحصر به فردی برای به دست آوردن اطلاعات مهم در توسعه اقتصادی از این صنعت و ایجاد روابط جدید و ملاقات با کارشناسان این صنعت را می دهد.

    چرا باید در نمایشگاه لوازم تحریر هنگ کنگ 2018 شرکت کنید؟
    آمار بالای بازدید کننده، غرفه دار و خریدار: نمایشگاه بین المللی لوازم التحریر هنگ کنگ رکورد بازدید کننده، غرفه دار و خریداران را شکست. شرکت کنندگان نمایشگاه را به عنوان برنامه ای محبوب، ستایش کردند. 20182 خریدار از 120 کشور از این نمایشگاه بازدید کردند و چین، کره، تایوان، ژاپن، ایالات متحده آمریکا، تایلند، فیلیپین ، مالزی، سنگاپور و هند جزو ١۰ کشور مهم بازدید کننده بودند.

    معرفی برندهای جدید: از آنجا که برخی از غرفه داران به تازگی وارد عرصه بین المللی شده اند، این نمایشگاه فرصتی استثنایی برای ترویج و معرفی مارک های آن هاست.

    تاثیر کلیدی در بازار جهانی: این نمایشگاه به عنوان یکی از بنیان های پیشروی این صنعت در منطقه، حمایت قوی ای از انجمن های صنایع حرفه ای و غرفه داران با کیفیت دریافت می کند. حضور بازدیدکنندگان از نقاط مختلف جهان ثابت می کند که این نمایشگاه یکی از بستر های بین المللی مهم در این صنعت است.

    کیفیت بالای شرکت کنندگان: دراین نمایشگاه شاهد لوازم التحریر به روز، با کیفیت و دارای مجوزهستید و کیفیت بالای غرفه داران موجب رضایت بازدید کنندگان است. این نشان دهنده اهمیت بین المللی این نمایشگاه بوده و توانسته است دست اندرکاران مهم این صنعت از سراسر جهان را گرد هم جمع کند. شما نه تنها می توانید به محصول مورد نظر خود دست یابید بلکه می توانید با رقبای خود ملاقات کرده و اطلاعات بیشتری در مورد روند بازار به دست آورید.

    شرکت کنندگان نمایشگاه لوازم اداری هنگ کنگ: غرفه داران شامل تولید کنندگان، نمایندگان، عمده فروشان، توزیع کنندگان، طراحان محصول و ناشران از ١٣ کشور در نمایشگاه بین المللی لوازم التحریر هنگ کنگ شرکت خواهند کرد.


    بازدید کنندگان نمایشگاه تجهیزات دفتری هنگ کنگ 2018: بازدیدکنندگان شامل خرده فروشان، واردکنندگان، صادر کنندگان، تولید کنندگان، توزیع کنندگان، عمده فروشان ، فروشگاه های چند قسمتی، شرکت های خدماتی و خرید دفاتر از 120 کشور در این نمایشگاه شرکت خواهد کرد.


    محصولات نمایشگاه لوازم مدرسه هنگ کنگ: آلبوم و تقویم، مواد صحافی کتاب، کتاب، کمان، کیف، چمدان مدیریتی، پرونده، لوازم جانبی کامپیوتر، دستگاه های کپی، کاغذ کپی، فیلم های تزئینی، ابزارهای رسم، مواد نقاشی، پاکت نامه، قلم، بازی، هدیه، کارت پستال، جوهر کارتریج، کاغذ جوهر افشان، برچسب، کاغذ لیزری، سربرگ، دستمال، دفتر، تجهیزات دفتری و اداری، لوازم اداری، پرینتر، روبان، خط کش، کیف مدرسه، لوازم مدرسه، کالاهای چرمی کوچک، قالب ها، تونر، کاغذ کادو، نوشت ابزار و ...

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت