برگزاری هشتمین جلسه اعضای کمیته هماهنگی نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب

عصر نمایشگاه- هشتمین جلسه اعضای کمیته هماهنگی و پشتیبانی نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب با هدف آسیب‌شناسی وضع موجود و رسیدن به اهداف سیاست‌های حضور ایران در نمایشگاه‌های کتاب در خارچ از کشور، برگزار شد.

برگزاری هشتمین جلسه اعضای کمیته هماهنگی نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در این نشست بحث و بررسی پیرامون حضور فاخر نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه‌های کتاب در خارج از کشور و همچنین، بررسی پیشنهادات اعضای کمیته در خصوص برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران صورت گرفت.

    در همین راستا، ضمن تشکر کلیه اعضاء و مسئولین از عملکرد خوب کمیته هماهنگی و پشتیبانی نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب در برگزاری جلسات منظم، هم‌افزایی بین ناشران، رسیدن به وضع نسبتا مطلوب آن، به ارزیابی محورها، بررسی آسیب‌ها و موانع وضع موجود پرداختند.

    تأکید بر ترویج گفتمان انقلاب اسلامی

    احمدی، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و دبیر این کمیته، ضمن ارائه گزارش عملکرد این کمیته از ابتدا تشکیل تاکنون با برشمردن ارزیابی مناسب حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب در سال 96 را که بیش از مصوبات بود، این دستاورد را حاصل هم‌افزایی دستگاه‌ها با یکدیگر دانست و آن را از افتخارات هماهنگی این کمیته محسوب کرد.

    وی افزود: این کمیته بحث هماهنگی حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب را پیگیری می‌کند. اعضای کمیته مرکب از 15 نهاد و ارگان بوده و با تدابیر اندیشیده شده برای ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در سال 97 هم‌افزایی سازمان‌ها، نهادها و ناشران برنامه‌ریزی شده است.

    احمدی در ادامه، تصریح کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از دریافت ایده‌ها و طرح‌های برای برگزاری چهل نمایشگاه مجازی بین‌المللی با موضوعات روز، انتشار چهل کتاب فاخر و نشریات مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی استقبال کرده و بعد از کارشناسی آن‌ها، اقدامات لازم برای اجرایی شدن آن‌ها انجام خواهد گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت