معاون اداره کل میراث فرهنگی

نمایش ظرفیت های گردشگری کرمان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

عصر نمایشگاه- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری در تهران در بهمن‌ماه سال جاری و اختصاص ۲۰۰ مترمربع فضا برای نمایش گردشگری کرمان خبر داد.

نمایش ظرفیت های گردشگری کرمان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از گفتار نو,معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری در تهران در بهمن‌ماه سال جاری و اختصاص 200 مترمربع فضا ت نمایش گردشگری کرمان خبر داد.

    محمد جهانشاهی صبح امروز دوشنبه در نشست کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان کرمان اظهار کرد: در تجهیز غرفه کرمان و نمایش هر چه بهتر استانمان در این نمایشگاه بین‌المللی نیازمند کمک‌های فکری، پشتیبانی و اجرا هستیم.

    وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته هم 35 هزار مترمربع زیرپوشش خدمات و فعالیت‌های کسانی بود که در صنعت گردشگری فعال بودند و دو شرکت‌های خارجی حضور جدی داشتند.

    وی با اشاره به اینکه سازمان جهانی گردشگری نگاه جدی‌تری به کشور ما دارد، گفت: این توجه به دلیل حضور فعال بخش خصوصی در حوزه گردشگری است و دولت هم در این زمینه پول ندارد اما نگذاشتیم کار درجایی متوقف شود.

    وی ادامه داد: خوشبختانه پرچم صنعت گردشگری با همین شرایطی که وجود دارد هنوز بالاست.

    جهانشاهی افزود: می‌خواهیم با یک گروه و باکار متفاوت، استان کرمان این 200 متر را از آن خود کند و ظرفیت‌های استان کرمان به‌خوبی به نمایش گذاشته شود.

    وی اضافه کرد: وجود سازمان‌های مردم‌نهاد حامی طبیعت فعال در کرمان و همچنین  ساخت هتل پنج ستاره سبز در این استان که خود از ظرفیت‌های گردشگری کرمان به شمار می‌آید نشان از رونق گردشگری در استانمان دارد.

    برند سازی گردشگری، داشتن دبیرخانه دائمی نمایشگاهی در کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، رفتن به سمت چیدمان و متریال، طبیعت و نگاه نو در نمایش ظرفیت‌های گردشگری کرمان به جهان،پایلوت گردشگری سبز و گردشگری پایدار در کرمان ازجمله مواردی بد که از سوی فعالان گردشگری در این نشست مطرح شد.

    لازم به ذکر است، نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران 96 یازدهمین دوره خود را در تاریخ 3 الی 6 بهمن‌ماه 96 برگزار می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت