گشایش یازدهمین نمایشگاه فرش دستباف در زنجان

عصر نمایشگاه- یازدهمین نمایشگاه فرش دستباف شامگاه دوشنبه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کاسپین زنجان گشایش یافت.

گشایش یازدهمین نمایشگاه فرش دستباف در زنجان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از ایرنا,محمد فاطمی سرپرست نمایشگاه بین‌المللی کاسپین استان زنجان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه 50 غرفه از استانهای مختلف از جمله زنجان، آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، اردبیل، کرمانشاه، همدان، کردستان،خراسان، قزوین و گلستان محصولات خود را در معرض بازدید قرار می دهند.
    وی اظهار کرد: در این نمایشگاه انواع فرش های ابریشمی، و پشمی منطقه شمالغرب کشور ،فرشهای دستباف افشار، انواع تابلو فرش عرضه می شود و در این میان استان زنجان نیز دارای فرش های با کیفیت و ارزشمند دستباف پشمی و ابریشمی است.
    فاطمی افزود: محصولات شرکت کنندگان این دوره از نمایشگاه انواع تابلو فرش قم،فرش بیجار، گلیم و گبه شیراز، انواع فرش ترکمن،فرش نفیس و تابلو فرش تبریز، فر شهای بختیاری دیلمه، انواع فرش کاشان،اردکان ، کاشمر و یزد، انواع فرش نائین اصفهان، فرش های دستباف چله نخ و ابریشمی و انواع سجاده و گلیم و به ویژه فرش افشار به لحاظ تنوع و کیفیت گستره وسیعی را را شامل می شود، عرضه شده است.
    سرپرست نمایشگاه بین‌المللی کاسپین استان زنجان ادامه داد: فضای عمومی اختصاص یافته به این نمایشگاه 4600 مترمربع و 1800 مترمربع فضای غرفه سازی شده است.
    وی، نشان دادن توانمندی های فرش دستبافت استان زنجان ، آشنایی با بازار و معرفی تولیدات را از اهداف برگزاری این نمایشگاه ذکر کرد.
    به گزارش ایرنا، گوناگونی محصولات به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه و فراوانی استان های شرکت کننده ، موجب شده تا نمایشگاه فرش دستباف زنجان از جایگاه خوب و مناسبی در سطح کشور برخوردار باشد و هر سال مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.
    به گزارش ایرنا، این نمایشگاه که از 11 دی امسال آغاز به کار کرده تا 16 همین ماه به مدت 6 روز از ساعت 15 تا 21 برای بازدید و خرید عموم علاقه مندان دایر خواهد بود.
     نمایشگاه های بین المللی کاسپین با در نظر گرفتن فضای عمومی کشور بویژه فراهم شدن زمینه های حضور فعال بخش خصوصی به عنوان تنها نمایشگاه 100درصد خصوصی ایران در تشکیل و برگزاری نمایشگاه ها، در سال 1383 با هدف ارتقای صنعت نمایشگاهی ایران تاسیس و با توجه به موقعیت مناسب جغرافیائی ، راه های ارتباطی زمینی ، هوایی و ریلی و نزدیکی به مرکز کشور در زمینه ایجاد مراکز نمایشگاهی در استان زنجان احداث شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت