آغاز به کار نمایشگاه صنایع غذایی و ماشین‌آلات وابسته در گیلان

عصر نمایشگاه- نمایشگاه صنایع غذایی و ماشین‌آلات وابسته با حضور ۴۰ واحد تولیدی و خدماتی از امروز در محل دائمی نمایشگاه دائمی گیلان برای بازدید از علاقه‌مندان گشایش یافت.

آغاز به کار نمایشگاه صنایع غذایی و ماشین‌آلات وابسته در گیلان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از فارس ، نمایشگاه صنایع غذایی و ماشین‌آلات وابسته آن هم‌زمان با پنجمین نمایشگاه تخصصی چاپ بسته‌بندی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان آغاز به کارکرد.

    در نمایشگاه صنایع غذایی و ماشین‌آلات وابسته، قریب به 40 واحد تولیدی و بازرگانی از استان‌های گیلان، تهران، البرز، قزوین و فارس در فضایی با چهار هزار مترمربع حضور دارند و آخرین دستاورد و اقدامات خود را به نمایش عموم گذاشته‌اند.

    حضور کانال‌ها و شرکت‌های تبلیغاتی در نمایشگاه مذکور خوب بوده اما به اذعان مسئولان با توجه به اینکه این نمایشگاه هم‌زمان با نمایشگاه تهران دایر شده با استقبال کمتری روبرو شده است.

    در بین غرفه‌ها چندین شرکت و گروه تبلیغاتی خودنمایی می‌کنند که ماموت، یکی از شرکت‌های وابسته به صنایع غذایی از نمونه‌های آن است درحالی‌که به‌ندرت پیش می‌آید تا این شرکت در نمایشگاه‌های شهرستانی حضور یابد.

    همچنین در بین غرفه‌های نمایشگاه برندهای داخلی و گیلانی همچون کامپوره گوشتین خزر، آرمی چی، کلوچه سازی زانکوه، مهسا کامپیوتر و چاپ یا حسین(ع) حضور دارند که می‌تواند نقش به سزایی را در ارتقای سطح تولید و کیفیت خدمات داشته باشد.

    از جنبه‌های دیگر نمایشگاه حضور تنها نماینده خارجی ، شرکت پرو ماتیک از کشور ترکیه است که در حوزه چاپ فعالیت می‌کند.

    شهرداری رشت نیز در این مجال خود را به نمایشگاه صنایع غذایی رسانده و با توجه به اینکه شهر رشت به‌عنوان تنها شهر خلاق در خوراک‌شناسی در یونسکو هست غرفه‌ای در راستای افزایش پتانسیل ارتقای اقتصادی شهر رشت راه‌اندازی کرده است.

    در غرفه خوراک‌شناسی رشت هم به پیشینه و خوراک و همچنین آداب رشتی‌ها اشاره‌شده و هم به چشم‌انداز توسعه اقتصادی شهر رشت پرداخته‌شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت