برگزاری نمایشگاه لوستر و روشنایی هنگ کنگ

عصر نمایشگاه- نمایشگاه لوستر و روشنایی هنگ کنگ از ۱۷ الی ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ در شهر هنگ کنگ کشور هنگ کنگ برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه لوستر و روشنایی هنگ کنگ
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»,نمایشگاه لوستر و روشنایی هنگ کنگ نمایشگاه تجاری پیشرو و چشمگیری است و طیف متنوعی از محصولات روشنایی جدید را ارائه می دهد. نمایشگاه نورپردازی هنگ کنگ جایگاهی برای به نمایش گذاشتن روشنایی سازگار با محیط زیست، روشنایی تجاری، نورپردازی های تزئینی، لوازم جانبی نورپردازی، قطعات و اجزاء، فنی و روشنایی در فضای باز، لوستر و چراغ روشنایی است. این نمایشگاه تجاری توسط نزدیک به 38000 شرکت کنند بازدید می شود. مشارکت در این رویداد مهم به بازدید کنندگان فرصت منحصر به فردی برای به دست آوردن اطلاعات مفید در توسعه اقتصادی از این صنعت و ایجاد روابط جدید و ملاقات با کارشناسان این صنعت را می دهد.

    چرا باید در نمایشگاه لوستر و روشنایی هنگ کنگ فصل بهار شرکت کنیم؟
    ١. این نمایشگاه تجاری جایگاهی متمایز برای شرکت کنندگان و خریداران جهت کشف فرصت های تجاری بوده است. سالن شورای توسعه تجارت هنگ کنگ محلی راحت و مناسب است که شرکت کنندگان می توانند در مورد تجارت خود مذاکره کرده، به تبادل آخرین اطلاعات بازار بپردازند و ارتباطات تجاری جدید ایجاد کنند.

    ٢. دور هفتم نمایشگاه نورپردازی (فصل بهار) بیش از 1200 غرفه دار را به خود جذب کرده است که رکوردی جدید به شمار می رود. غرفه داران از ١٢ کشور و منطقه به این نمایشگاه آمده بودند. غرفه داران جدیدی از آلمان، مجارستان، هلند ، روسیه و انگلستان برای اولین بار در این نمایشگاه حضور داشتند.

    ٣. تقاضا برای محصولات سازگار با محیط زیست و محصولات 'هوشمند'، مانند لامپ کم مصرف با نور کنترل شده، برنامه های خاص و روند رو به رشد متقاطع لامپ روشنایی و سایر لوازم الکتریکی و ... خریداران را مجذوب این نمایشگاه می کند.

    ٤. موضوعات مختلف این نمایشگاه چهار روزه فرصت هایی را برای تقویت تجارت خریداران جهانی ایجاد می کند. چراغ و روشنایی سازگار با طبیعت متشکل از نورپردازی محیط داخلی و خارجی، بزرگترین بخش این نمایشگاه است که نزدیک به ٥۰۰ غرفه دار در آن حضور دارند.. تالار شفق قطبی بیش از240 مارک پیشرو مانند Ervan ، فورد، Gentos ، TCL و Viribright را به خود جذب می کند.

    محصولات قابل ارائه در نمایشگاه نور و روشنایی هنگ کنگ: غرفه داران نمایشگاه نورپردازی هنگ کنگ پذیرای شرکت ها و تصمیم گیرندگان دکوراسیون خانه و دفتر طراحی، مبلمان، نورپردازی و بخش های روشنایی تجاری هستند که عبارتند از:
    نورپردازی تبلیغات
    روشنایی تجاری
    روشنایی خانگی
    LED و روشنایی سازگار با محیط زیست
    لوازم جانبی نورپردازی
    قطعات و اجزاء
    روشنایی در فضای باز
    روشنایی و محصولات هوشمند
    تست
    بازرسی و صدور گواهینامه
    خدمات تجاری و نشریات

    - نمایشگاه نورپردازی هنگ کنگ: روشن کننده راه صنعت

    انجمن نورپردازی آسیا در تاریخ ٨ آوریل دو جلسه تشکیل خواهد داد که عبارتند از: ' روند جهانی بازار در توسعه محصولات روشنایی' و ' برنامه های کاربردی تجاری / فنی نورپردازی'. در کنار آن، طرح برنده مسابقه هشتمین دوره طراحی نورپردازی هنگ کنگ در سالن ١C در طول دوره به نمایش گذاشته خواهد شد.


    اسپانسر های نمایشگاه لوازم الکتریکی هنگ کنگ:
    فدراسیون صنایع هنگ کنگ
    اتحادیه صنایع برق لوازم خانگی هنگ کنگ
    اتاق بازرگانی عمومی چین
    انجمن تولید کنندگان چینی از هنگ کنگ
    انجمن صنایع الکترونیک هنگ کنگ
    انجمن صادر کنندگان هنگ کنگ
    وزارت تجارت و صنعت ، دولت HKSAR

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت