هشتمین نمایشگاه بین المللی میدکس آوردگاه شرکت های داخلی و خارجی

عصر نمایشگاه- هشتمین نمایشگاه بین المللی معماری،دکوراسیون داخلی وخانه مدرن (میدکس) که از ۲۱ تا ۲۴ دی ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود، آوردگاه بیش از ۲۹۰شرکت خواهد بود.

هشتمین نمایشگاه بین المللی میدکس آوردگاه شرکت های داخلی و خارجی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی هشتمین نمایشگاه بین المللی معماری،دکوراسیون داخلی وخانه مدرن؛ در این نمایشگاه حدود 80 شرکت از کشورهای از جمله :  ایتالیا، آلمان ، چین، فرانسه ، ترکیه ، ارمنستان ،کره جنوبی ، بلژیک ، اسپانیا ، هلند ، فنلاند و انگستان در کنار بیش از 210 شرکت ایرانی جدیدترین صنایع،تجهیزات ،تولیدات و خدمات خود را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.
    در هشتمین نمایشگاه بین المللی معماری،دکوراسیون داخلی وخانه مدرن که تلفیقی از دانش، هنر و صنعت است، علاوه بر شرکت های خصوصی تولید کننده ، شرکتهای معماری  برخی سازمان ها و دستگاه های دولتی و خصولتی هم توانمندی های خود در حوزه های مختلف طراحی و مشاوره معماری و دکوراسیون داخلی و همچنین آخرین دستآوردها و تولیدات     حوزه های با تکنولوژی از جمله هوشمند سازی را ارائه خواهند کرد.
    در این نمایشگاه همچنین انواع خانه پیش ساخته، نورپردازی و هوشمند سازی، تکنولوژی های نوین تاسیسات، مبلمان باغی و تجهیزات مربوط به فضای باز، تجهیزات دکوراسیون داخلی، انواع پرده، کاغذ دیواری، پوشش های تزئینی، دیوارپوشی،لوازم ویژه دکوراسیون و تزئینی، مبلمان ورزشی و تفریحی، انواع لوازم الکترونیکی شامل هوشمندسازی، سیستم های کنترل از راه دور، سیستم های ایمنی ساختمان، سیستم های پالایشی هوا و آب و دیگر محصولات و طرح ها، به معرض نمایش گذاشته می شود.
    هشتمین نمایشگاه بین المللی معماری،دکوراسیون داخلی وخانه مدرن در فضائی بالغ بر 20 هزار متر مربع و در پنج سالن B31 A-31 - 35- 38- B38 و فضای باز محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود
    هشتمین نمایشگاه بین المللی معماری،دکوراسیون داخلی وخانه مدرن نسبت به دوره گذشته 10 درصد افزایش مشارکت کننده داشته است که این موضوع  نشان از رشد و توسعه حوزه  طراحی و معماری صنعت  ساختمانی کشور دارد.
    معرفی توانمندی های داخلی درحوزه تولید محصولات و خدمات معماری و دکوراسیون ، آشنائی شرکت های ایرانی با آخرین تکنولوژی های روز دنیا، معرفی آخرین توانمندی ها و فناوری های نوین ایجاد فرصت های تجاری جدید، اشتغالزائی ، فراهم کردن زمینه تعامل بین دانشگاه و تولیدکنندگان و شناسایی پتانسیل خدمات صادراتی حوزه دکوراسیون کشور ، مهمترین اهداف برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون است.
    برقراری ارتباط بین دانشگاه و صنعت معماری و دکوراسیون داخلی و گسترش ارتباط بین این دو یکی از مهمترین محورهای برپائی این نمایشگاه است و برای تحقق این هدف نیز چندین همایش و کارگاه علمی آموزشی در زمینه معماری داخلی و نورپردازی با حضور استادان دانشگاه و فعالان این صنعت برگزار خواهد شد.
    علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر این نمایشگاه به پایگاه اینترنتی  www.MIDEX.irمراجعه و یا با شماره تلفن 88203020 ستاد برگزاری نمایشگاه تماس بگیرند.
    هشتمین نمایشگاه بین المللی خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون از 21 تا 24 دی ماه هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران، آماده بازدید  حضورعلاقمندان خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت