رئیس هیات مدیره انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی خبر داد:

نمایشگاه مجازی کتاب دانشگاهی راه‌اندازی می‌شود

عصر نمایشگاه- محمدتقی عرفان‌پور؛ رئیس هیات مدیره انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهیاز راه‌اندازی نمایشگاه مجازی کتاب دانشگاهی در آینده‌ای‌ نزدیک خبر داد و گفت: این نمایشگاه با هدف در دسترس قرار دادن کتاب‌های ناشران دانشگاهی سراسر کشور برای دانشجویان و مخاطبان به زودی توسط انجمن ناشران دانشگاهی راه‌اندازی خواهد شد.

نمایشگاه مجازی کتاب دانشگاهی راه‌اندازی می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از خبرگزاری کتاب ایران، محمدتقی عرفان‌پور با بیان اینکه مخاطبان کتاب‌های دانشگاهی در طول سال همواره به این آثار نیاز دارند، گفت: گاهی کتابی فقط در تهران منتشر می‌شود و توزیع آن در استان‌های دیگر با مشکل روبرو است و دانشجو در حالی که به آن نیاز دارد، به دنبال یافتن کتاب است.

    وی ادامه داد: با راه‌اندازی این نمایشگاه مجازی در تلاش هستیم با مشارکت ناشران دانشگاهی، همه کتاب‌های درسی که مورد نیاز دانشجویان و جامعه دانشگاهی کشور است را در کوتاه‌ترین زمان به دست مخاطبان برسانیم.

    عرفان‌پور با اشاره به روند کار توضیح داد: در حال آماده‌سازی امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری این نمایشگاه هستیم و در تعامل با ناشران دانشگاهی از آن‌ها خواسته‌ایم تا اطلاعات جدیدترین کتاب‌های خود را به همراه تصویر برای ما ارسال کنند تا بر روی سایتی که در نظر گرفته‌ایم بارگذاری شود.

    رئیس هیات مدیره انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی با اشاره به اجرایی شدن این کار توسط ناشران دانشگاهی کشور گفت: در تلاشیم این نمایشگاه مجازی فقط برای اعضای انجمن نباشد و زمینه‌ای وجود داشته باشد که تمام کتاب‌های دانشگاهی در این سامانه قرار داده شود تا فضایی یکسان برای عرضه آثار وجود داشته باشد.

    وی تاکید کرد:‌ این نمایشگاه مجازی هیچ هزینه‌ای برای ناشران ندارد و آن‌ها فقط باید اطلاعات کتاب‌های خود را برای دبیرخانه نمایشگاه مجازی ارسال کنند تا به مرور بر روی سایت، بارگذاری شود و در تبلیغ و اطلاعرسانی گسترده به اطلاع جامعه دانشگاهی برسد.

    عرفان‌پور با بیان اینکه انجمن نمی‌تواند کار اقتصادی انجام دهد، به همین دلیل در این زمینه ورود پیدا نمی‌کند، یادآور شد: در این زمینه بازدیدکنندگان نمایشگاه می‌توانند در ارتباط مستقیم با ناشران، کتاب‌های مورد نظر خود را سفارش داده و نوع تحویل مرسوله را انتخاب کنند.

    به گفته وی، 650 ناشر دانشگاهی در کل کشور فعالیت می‌کنند که از میان آن‌ها 130 ناشر در انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی عضویت دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت