برگزاری نمایشگاه فناوری خودرو ژاپن (Automotive World)

عصر نمایشگاه- نمایشگاه فناوری خودرو ژاپن (Automotive World) از ۲۷ الی ۲۹ دی ۱۳۹۶ در شهر توکیو کشور ژاپن برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه فناوری خودرو ژاپن (Automotive World)
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»,نمایشگاه فناوری خودرو ژاپن (Automotive World) نمایشگاه تجاری و کنفرانس برجسته جهانی برای فناوری اتومبیل به حساب می آید. این نمایشگاه تلفیقی از نمایشگاه و کنفرانس در پنج حوزه مهم در تکنولوژی های خودرو شامل سیستم های برقی خودرو، ، خودروهای برقی/ برقی دوگانه، خودروهای سبک، خودروهای متصل به اینترنت و فناوری پردازش است. 35000 بازدیدکننده از سراسر جهان از شرکت های تولیدکننده قطعات اصلی و خودروسازی از کل جهان به این نمایشگاه می آیند تا با جدید ترین محصولات و تکنولوژی آشنا شوند، مذاکرات فنی انجام دهند و نحوه قیمت گذاری و تحویل جنس را مورد بحث قرار دهند. در واکنش به نتایج عالی و اعتبار بالای نمایشگاه، هر سال تعداد غرفه داران افزایش می یابد؛ چنانکه امسال تعداد آنها به 1000غرفه دار خواهد رسید.

    چرا باید در نمایشگاه تکنولوژی خودرو ژاپن حضور یابید؟
    شما می توانید محصولات و خدمات خود را به تعداد بالایی از بازدیدکنندگان بفروشید.
    شما می توانید محصولات و خدمات خود را به بازدیدکنندگانی با کیفیت بفروشید.
    این نمایشگاه به عنوان یک رویداد سالانه که باید در آن حضور یافت، توسط افراد برجسته صنعت شناخته شده است.

    بازدیدکنندگان نمایشگاه فناوری خودرو توکیو:
    براساس نوع کسب و کار:
    سازندگان خودرو
    سازندگان قطعات خودرو

    براساس نوع شغل:
    تحقیق و توسعه
    برنامه ریزی
    طراحی
    خرید / تدارکات
    تولید
    تست / تحلیل
    ساخت

    بخش های مختلف نمایشگاه اتومبیل ژاپن:
    نمایشگاه صنایع خودرویی شامل بخش های زیر می باشد


    ١. بخش خودروهای برقی خودرو ژاپن:
    قسمت خودروهای برقیانواع فناوری های الکترونیکی صنعت خودرو شامل اجزا، مواد، نرم افزار، وسایل و تولید و ... را داراست. شرکت های تولید محصول نهایی و قطعه سازان، نمایشگاه را برای پیدا کردن آخرین محصولات مورد بازدید قرار می دهند. حجم نمایشگاه سال به سال گسترش پیدا میکند و جایگاه خودرا در ذهن حرفه ای های این صنعت به عنوان بخشی که باید درآن حضور پیدا کنند محکم می کند .این بخش نمایشگاه بهترین مکان برای ارتقا مخصوص شما در صنعت خودرو سازی است.


    ٢. بخش لوازم الکترونیک خودرو ژاپن:
    بخش لوازم الکترونیک ژاپن شامل فناوری های اصلی و اساسی در وسایل نقلیه دوگانه سوز شامل موتور، اینورتر،باتری های قابل شارژ،شارژر و ... می شود. شرکتهای تولیدکننده قطعات اصلی و خودروسازان این نمایشگاه را برای پیدا کردن آخرین محصولات مورد بازدید قرارمی دهند.


    ٣. بخش کاهش وزن خودرو:
    فناوری کاهش وزن نقش مهمی در بهبود راندمان سوخت بدون کم کردن امنیت و راحتی بازی می کند. بخش نمایشگاه کاهش وزن، نمایشگاه تجارتی بی نظیری است که شامل همه مولفه ها، مواد و فناوری قالب زنی، پردازش برای کاهش وزن اتومبیل می شود.
    همه متخصصان صنعت خودرو سازی باید در این بخش حضور پیدا کنند. این قسمت بهترین مکان برای ارتقا محصولات شما در صنایع خودرو است.


    ٤. بخش ماشین متصل به اینترنت ژاپن:
    این بخش شامل همه بخش های فناوی اطلاعات، نرم افزارها و خدمات ماشین های متصل به اینترنت است. خودرو سازان، تامین کنندگان قطعات و شرکت های استفاده کننده از وسایل برای پیدا کردن پشتیبان های جدید در آن حضور پیدا می کنند. در قسمت خودرو های متصل به اینترنت توکیو، تجارت خود را در ژاپن و آسیا گسترش دهید.


    ٥. بخش فناوری پردازش مولفه های صنعتی:
    این نمایشگاه هر نوع فناوری پردازش مولفه های صنعتی و ابزار آلات ماشینی را در کنار هم جمع می کند. شرکت های تولید محصولات نهایی خودرویی و قطعه سازان، این نمایشگاه را برای پیدا کردن آخرین فناوری ها مورد بازدید قرار می دهند.


    ٦. بخش کارخانه اتومبیل هوشمند:
    تمام فناوری های و راهکارها برای کارخانه اتومبیل هوشمند به نمایش در خواهند آمد. این بخش تجارت محور خواهد بود و غرفه داران به شکل فعالانه می توانند بحث های تجاری با بازدیدکنندگان داشته باشند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت