۲۲ نمایشگاه تخصصی در اراک برگزار شد

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی گفت: ۲۲ نمایشگاه تخصصی در سال جاری در محل نمایشگاه های بین المللی غرب کشور در اراک برگزار شد که در مجموع در این نمایشگاه ها ۱۳۰ روز کاری به عرضه و نمایش طیف های مختلف توانمندی ها در سطح ملی و استانی پرداخته شده است.

۲۲ نمایشگاه تخصصی در اراک برگزار شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از ایرنا,مهدی جهانمیرزایی  افزود: طبق تقویم برنامه های نمایشگاهی امسال در مجموع برپایی 40 عنوان نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی پیش بینی شده که 22 عنوان آن محقق شده است.
    مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی بیان کرد: نمایشگاه های گل و گیاه، سوغات و هدایا، توانمندی های روستایی، صنایع دستی و هنرهای سنتی، توانمندی های تعاون، لوازم خانگی و منزل مدرن، محصولات کشاورزی و فرش دستباف از جمله نمایشگاه های دایر شده امسال در اراک است.
    وی گفت: برپایی نمایشگاه های صنعت آب و برق، نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، آلومینیوم، آب و انرژی های تجدید پذیر، کامپیوتر و الکترونیک، توانمندی های مشاغل خانگی، نمایشگاه برکت، دام، طیور، کشاورزی و ماشین آلات و تجهیزات از دیگر نمایشگاه های برگزار شده سال جاری در اراک است.
    جهانمیرزایی اضافه کرد: همچنین در سال جاری نمایشگاه های تخصصی صنعت، معدن و ابزارآلات، آموزش و پژوهش، کودک و نوجوان، یلدا، نمایشگاه ملی اقوام و عشایر و ازدواج آسان نیز در اراک برگزار شد.
    وی با بیان اینکه تا پایان امسال بیش از 10 نمایشگاه دیگر در محل نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی برگزار می شود، بیان کرد: سال گذشته 31 عنوان نمایشگاه تخصصی در مرکز نمایشگاهی غرب کشور در اراک برگزار شد که نسبت به سال 94 با رشد 25 درصدی همراه بود.
    مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی افزود: این شرکت با مطالعات علمی و مدرن همواره در برگزاری جدیدترین عناوین نمایشگاهی در سال های اخیر اهتمام داشته و می کوشد استانداردهای بین المللی را در برگزاری نمایشگاه ها لحاظ کند.
    وی بازدید 2 هیات تجاری از روسیه و صربستان را از مهمترین رویدادهای انجام شده در نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی دانست می گفت: معرفی ظرفیت های صنعتی و فرهنگی استان به نقاط مختلف کشور و تلاش برای ایجاد بازار فروش برای صنایع این استان در خارج از کشور راهبردهای اصلی این شرکت نمایشگاهی است.
    شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی در سال 1378 در زمینی به مساحت 22 هکتار در محل تلاقی شاهراه شمال به جنوب و غرب به شرق کشور راه اندازی شد.
    محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی دارای 10 هزار مترمربع سالن نمایشگاهی مسقف، سه هزار مترمربع فضای باز نمایشگاهی و 120 هزار مترمربع پارکینگ ویژه غرفه داران و بازدید کنندگان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت