میزبانی نمایشگاه کتاب دهلی‌نو از نشر ایران

عصر نمایشگاه- موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران ۴۷۰ عنوان از کتاب‌های ایرانی را در بیست و ششمین نمایشگاه کتاب دهلی‌نو معرفی می‌کند.

میزبانی نمایشگاه کتاب دهلی‌نو از نشر ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل ازخبرگزاری فارس، بیست و ششمین دوره نمایشگاه کتاب دهلی‌نو از 16 تا 24 دی ماه برگزار می‌شود. در سال گذشته 756 ناشر از 19 کشور در نمایشگاه حضور داشتند. مهمان ویژه بیست و ششمین نمایشگاه کتاب دهلی‌نو اتحادیه اروپا است که تمرکز فعالیت آن بر کتاب‌های اروپایی است.

    نمایشگاه در بخش‌های مختلفی از قبیل ناشران عمومی، بازرگانی، تکنولوژی، علوم اجتماعی، کتاب‌های الکترونیک، کودک و نوجوان، ناشران هندی زبان و بین‌الملل برگزار و بخش بین الملل نمایشگاه در سالن 7 میزبان کشورهای شرکت کننده است. وزارت توسعه منابع انسانی هند مجری برگزاری نمایشگاه است. بخش بین الملل نمایشگاه در سالن 7 دایر است.
    متراژ غرفه موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در این نمایشگاه 18 مترمربع است که در آن 470 عنوان کتاب در زمینه‌های هنر، ایران‌شناسی، خط و خوشنویسی، ادبیات کلاسیک و کودک و نوجوان به نمایش گذاشته می‌شود. در اولین روز از برگزاری نمایشگاه سفیر محترم اتحادیه اروپا در هند در غرفه ایران حاضر و از فعالیت های غرفه ایران در این دوره نمایشگاه با خبر شد.
    معرفی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در قالب بروشور و کاتالوگ، دعوت از ناشران شرکت‌کننده در نمایشگاه برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، معرفی نشر ایران در قالب نمایش کتاب، معرفی نویسندگان کودک و نوجوان در قالب کاتالوگ، معرفی کتاب‌های کودک و نوجوان آماده واگذاری حق رایت در قالب کاتالوگ، معرفی کتاب‌های کودک و نوجوان آماده واگذاری حق رایت در قالب کاتالوگ از جمله فعالیت‌های غرفه ایران است.
    برای معرفی بهتر صنعت نشر ایران و مرکز مرتبط بروشور «نگاهی اجمالی به صنعت نشر در ایران» به زبان انگلیسی مشتمل بر معرفی مراکز اطلاع‌رسانی کتاب در عرصه بین‌المللی، معرفی اتحادیه‌ها و تشکل‌های نشر و آژانس‌های ادبی نیز در غرفه موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به مخاطبان عرضه می‌گردد.
    انتشارات سوره مهر و آژانس ادبی ‌کیا نیز در غرفه ایران حضور دارند که به معرفی کتاب و رایزنی جهت تبادل کپی رایت می پردازند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت