حضور ۱۰ شرکت دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی دبی

عصر نمایشگاه- پاویون ملی محصولات دانش بنیان ایران برای چهارمین سال متوالی در نمایشگاه عرب لب با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی، در تاریخ ۲۷ اسفند ماه سال جاری تا اول فروردین ماه سال ۹۷ در شهر دبی امارات برپا می‌شود.

حضور ۱۰ شرکت دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی دبی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از سرویس فناوری نصر، نمایشگاه عرب‌لب با بیش از دو دهه سابقه برگزاری از شناخته شده‌ترین نمایشگاه‌های منطقه و جهان در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی به شمار می‌رود.

    این رویداد مهم که هر سال در روزهای آغازین فصل بهار برپا می‌شود میزبان تعداد زیادی بازدیدکننده از سرتاسر جهان است. سال گذشته 10 هزار و 927 بازدیدکننده تخصصی از این نمایشگاه بزرگ دیدن کردند که بیشتر آنان از بازارهای رو به رشد خاورمیانه، آفریقا، شبه قاره هند، آسیا و چین گرد هم آمده بودند.

    البته رقابت برای حضور در نمایشگاه به عنوان غرفه گذار نیز بسیار جدی است. در سال 2017 تعداد 900 شرکت از 58 کشور دنیا در حوزه‌های مختلفی از جمله تجهیزات آزمایشگاهی، تجهیزات تشخیص طبی، نانوتکنولوژی، علوم زیستی، سیستم‌های تست و اندازه گیری و نفت و انرژی در این نمایشگاه غرفه  داشتند.

    بخش های عمومی این نمایشگاه شامل (MEDILAB) مربوط به حوزه تحقیقات دارویی و پزشکی، (BIOLAB) مربوط به حوزه علوم زیستی و زیست فناوری، (PETROLAB) مربوط به حوزه نفت و پتروشیمی، (ENVIROLAB) مربوط به حوزه محیط زیست و (NANOLAB) مربوط به حوزه فناوری نانو می شود.

    در نمایشگاه امسال برای پاویون ایران  فضایی در حدود 90 مترمربع در نظر گرفته شده است، از این فضا حدود 90 مترمربع برای حضور حدود 10 شرکت (چیزی در حدود 9 مترمربع برای هر شرکت) و نمایش محصولات آنها در نظر گرفته شده است و حدود 10 مترمربع برای برگزاری مذاکرات تجاری و گفت و گو با بازدیدکنندگان و انبار اختصاص داده خواهد شد. غرفه سازی بصورت یکپارچه در نظر گرفته خواهد شد.

    برای نمایشگاه امسال، 10 شرکت دانش‌بنیان با حمایت مشترک معاونت علمی و فناوری و صندوق نوآوری و شکوفایی حضور خواهند داشت و از حمایت های 70 درصدی هزینه‌های اجاره غرفه و غرفه‌سازی شرکت‌ها در این نمایشگاه استفاده خواهند کرد.

    هدف از حضور شرکتهای دانش‌بنیان، توسعه صادرات و رصد فناوری‌های پیشرفته روز جهان در این نمایشگاه بزرگ است. لذا کلیه شرکتهای دانش¬بنیان دارای توان صادراتی می‌توانند درخواست خود را حداکثر تا تاریخ 20/10/96 به شماره تماس‌ 66421605 داخلی 105 اعلام کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت