برگزاری نمایشگاه مواد اولیه صنایع غذایی استانبول

عصر نمایشگاه- نمایشگاه مواد اولیه صنایع غذایی استانبول از ۱۲ الی ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ در شهر استانبول کشور ترکیه برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه مواد اولیه صنایع غذایی استانبول
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»,نمایشگاه مواد اولیه صنایع غذایی استانبول به طور خاص برای پاسخگویی به نیازهای مصرف‌کنندگان، اولویت‌ها و گرایشات سبک زندگی برپا شده است و به شکل فعالی به توسعه و تولید خوراکی سالم در سراسر منطقه کمک می‌کند. این رویداد بازار را برای بازیگران جدید بازگشایی کرده و فعالانه به رشد صنعت خوراکی و نوشیدنی کمک می‌کند تا پاسخگوی تقاضاهای در حال تغییر مصرف‌کنندگان باشد. نمایشگاه مواد اولیه صنایع غذایی استانبول بهترین رویداد برای ملاقات با مهمترین خریداران و فروشندگان منطقه است که همگی در ٣ روز در یک مکان گردهم می‌آیند.

    غرفه داران نمایشگاه مواد اولیه استانبول :
    نمایشگاه مواد اولیه صنایع غذایی استانبول غرفه‌دارانی متشکل از سازندگان، فروشندگان و تولیدکنندگان مواد اولیه صنایع غذایی و نوشیدنی را نه فقط از بازارهای ترکیه، بلکه از سراسر بازارهای خوراکی جهان را دربرمی‌گیرد. متخصصان خدمات قراردادی، فروشندگان مواد اولیه طبیعی، محصولات مقوی، مکمل‌های سلامت، کالاهای رژیمی، محصولات خوراکی ارگانیک، ماشین‌آلات و تجهیزات پردازش و دیگر محصولات مرتبط در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.


      بازدیدکنندگان نمایشگاه مواد اولیه استانبول :
    محققان و متخصان فناوری خوراکی
    سازندگان و تولیدکنندگان
    خرده‌فروشان خوراکی و نوشیدنی
    فروشندگان و توزیع‌کنندگان
    متخصصان ایمنی و کیفیت
    مشاوران و بازرسان کیفیت
    مأموران و متصدیان خرید
    مدیرعاملان و مدیران ارشد شرکت‌های تولیدکنندة خوراکی و نوشیدنی
    دولت و انجمن‌های بازرگانی
    مؤسسات آموزشی و دانشگاه‌ها
    رسانه و مطبوعات
    چرا باید در نمایشگاه غرفه داشته باشید + از چه فرصت‌هایی فوراً می‌توانید استفاده کنید:
    به گفتة سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) ترکیه هفتمین کشور جهان در تولید کشاورزی است و پس از آمریکا، برزیل، چین، هند، اندونزی و ژاپن قرار دارد.
    وزارت سلامت ترکیه به طور نزدیکی با تولیدکنندگان خوراکی همکاری می‌کند تا توسعه و تولید خوراکی سالم را تقویت کند تا جلوی سطوح بالای چاقی مسری را بگیرد. این همکاری باعث جهت دادن به نوآوری در خوراکی می‌شود، چنانکه تولیدکنندگان خوراکی به دنبال مواد اولیة جدید و دارای ارزش غذایی می‌گردند.
    تا سال 2015 جمعیت ترکیه تقریباً به ٨٣میلیون می‌رسد که از آلمان که در حال حاضر پرتراکم‌ترین جمعیت در کشورهای منطقه را داراست، سبقت می‌گیرد. بنابراین تقاضا برای خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های دارای ارزش غذایی در حال افزایش است.


    چرا باید از نمایشگاه مواد اولیه صنایع غذایی  ترکیه بازدید کنید؟
    صنعت خوراکی در منطقة جنوب اروپا، خاورمیانه و شمال آفریقا، که تحت تأثیر روندهای جهانی مانند الگوهای در حال تغییر مصرف و رشد شهرنشینی قرار دارد، به ویژه به دلیل متوسط بالای رشد جمعیت، جمعیت بالای جوانان، جمعیت مهاجر در شورای تعاون کشورهای عربی خلیج فارس، درآمد سرانة فزاینده و هزینه‌های بالای مصرف‌کننده در خوراکی، ظرفیت بالایی برای رشد محصولات خوراکی دارد.
    با یک جمعیت در حال رشد، هزینه‌های افزایش یافتة مصرف‌کننده  و سرمایه‌گذاری قابل توجه بخش عمومی، صنعت خوراکی و نوشیدنی سریعاً در حال رشد خاورمیانه و شمال آفریقا مانند معدن طلایی است که آمادة کشف شدن است.
    به علاوه، ترکیه یکی از تولیدکنندگان عمده در حوزة کشاورزی همراه با تراز مثبت تجارت خوراکی و نوشیدنی است که دسترسی آسان به مواد اولیه را فراهم می‌آورد.


    نکات تجاری برای شرکت در نمایشگاه مواد اولیه صنایع غذایی استانبول:
    ١. سریع‌ترین و به‌صرفه‌ترین راه برای شناسایی منابع و بسط تجارت در این بازار پر رونق

       بیش از ١٥۰ غرفه‌دار محلی، منطقه‌ای و بین‌المللی در اینجا حضور خواهند داشت. جمعی از برجسته‌ترین فروشندگان مواد اولیة صنایع غذایی را در زیر یک سقف ملاقات کنید. با متخصصان صحبت کنید، اطلاعات جمع‌آوری کیند و شبکة ارتباطی خود را افزایش دهید. تمام این مزایا فقط در سه روز است که باعث صرفه‌جویی در ماه‌ها تحقیق، جلسات فروش و هزینه‌های سفر می‌شود.


    ٢. ضمانت ایجاد شبکه ارتباطی با بیش از4900 شرکت‌کننده

       نمایشگاه مواد اولیه صنایع غذایی جایگاه تجاری مناسبی برای صادرکنندگان خارجی فناوری خوراکی و تولیدکنندگان خوراکی ترکی است که به دنبال ارتقاء تسهیلات تولید محصولاتشان هستند یا تولیدکنندگان خوراکی که می‌خواهند تجارت خود را به خارج از کشور توسعه دهند.


    ٣. به دست آوردن یک چشم‌انداز به‌روز و تازه در شهری که پل بین شرق و غرب است

        مهم‌ترین مسائل مرتبط با صنعت را شناسایی کنید: استراتژی‌های مشترک برای مواد اولیه صنایع غذایی و مقررات خوراکی توسعه دهید؛ دانش خود را با فرصت‌های آموزشی رایگان ما افزایش دهید.


    ٤. منفعت از حمایت انحصاری انجمن تولیدکنندگان مواد اولیه و افزودنی‌های خوراکی ترکیه:

        از بزرگترین شبکة متخصصان صنعت خوراکی در منطقه استفاده کرده و سود ببرید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت