جزییات برگزاری نمایشگاه جواهرات هنگ کنگ

عصر نمایشگاه- نمایشگاه جواهرات هنگ کنگ از ۱۰ الی ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ در شهر هنگ کنگ کشور هنگ کنگ برگزار می شود.

جزییات برگزاری نمایشگاه جواهرات هنگ کنگ
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»,نمایشگاه جواهرات هنگ کنگ بزرگترین نمایشگاه جواهرات جهان است که به ارائه محصولات، خدمات و آخرین اطلاعات صنعت طلا و جواهر می پردازد. محصولات اصلی نمایشگاه جواهرات هنگ کنگ شامل: جواهرات عتیقه، ساعت های مارک دار، ساعت های مچی و دیواری، جواهرات زیبا، جواهرات آماده، جواهرات یشم، زیور آلات، محصولات بسته بندی جواهرات، ابزار و تجهیزات جواهر، و جواهرات نقره است. علاوه بر این، سمینارهایی برای کارشناسان این صنعت به عنوان بخشی از نمایشگاه اجرا می گردد و آخرین روند، تکنیک ها و طرح های بازاریابی جدید را در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهد. همزمان با این رویدار نمایشگاه دیگری به نام نمایشگاه الماس، جواهر و مروارید هنگ کنگ برگزار می شود که این رویداد را به بزرگترین بازار جواهرات جهان تبدیل می کند. این دو نمایشگاه جواهر بیش از 76000 خریدار از 140 کشور و منطقه را جذب خود می کنند که نشان دهنده میزان بین المللی بودن این رویدادهاست.

    چراباید در نمایشگاه جواهرات هنگ کنگ 2018 شرکت کنیم؟
    ١. تعداد بسیار بالای بازدید کنندگان، غرفه داران و خریداران:

    با همزمانی دو نمایشگاه جواهرات و نمایشگاه بین المللی الماس، جواهر و مروارید هنگ کنگ در سال 2015، 76000 خریدار از 140 کشور و منطقه حضور داشتند که نسبت به سال گذشته ٢ درصد افزایش نشان داد. نزدیک به 30000 خریدار از نمایشگاه بین المللی الماس، جواهر و مروارید در محل نمایشگاه های جهانی آسیا بازدید کردند، در حالی که بیش از 46000نفر از نمایشگاه جواهرات هنگ کنگ در مرکز نمایشگاه کنوانسیون هنگ کنگ بازدید نمودند. هر دو رویداد توسط شورای توسعه تجارت هنگ کنگ ( HKTDC ) سازمان یافته بود.

    ٢. رضایت بازدید کنندگان، غرفه داران و خریداران:

    نتیجه مصاحبه از 1206خریدار و غرفه دار در مورد  چشم انداز بازار، محصولات و روند صنعت نشان داد که خریداران و غرفه داران در مورد پتانسیل رشد بازار جواهرات چین و هنگ کنگ خوشبین هستند و  بسیاری از خریداران و غرفه داران بازار چین را یک بازار کلیدی می بینند. اکثرپاسخ دهندگان اذعان داشتند که بازار جواهرت هنگ کنگ رویدادی موثر است. ٩١ درصد خریداران و ٩٣ درصد غرفه داران معتقدند که نمایشگاه هنگ کنگ یک کانال مهم برای یافتن تامین کنندگان جدید است و ٧٩ درصد غرفه داران این نمایشگاه را محلی کلیدی برای ترویج محصولات جدید خود می دانند. اکثریت پاسخ دهندگان اظهار کردند که نمایشگاه های دو قلوی هنگ کنگ جزو نمایشگاه های ضروری جواهرات به شمار می آیند.

    محصولات اصلی نمایشگاه ساعت و جواهر هنگ کنگ:
    جواهرات عتیقه
    ساعت های مارک دار
    ساعت های مچی و دیواری
    جواهرات زیبا
    جواهرات آماده
    جواهرات سنگ یشم
    زیور آلات
    محصولات بسته بندی جواهرات
    ابزار و تجهیزات جواهر
    جواهرات نقره ای
    اتحادیه های صنفی، خدمات و انتشارات تجاری

    شرایط شرکت در نمایشگاه زیورآلات هنگ کنگ: بازدیدکنندگان تجاری (بالاتر از ١٨ سال) قادر به شرکت در نمایشگاه هستند. هزینه ثبت نام برای هر فرد 100 دلار هنگ کنگ معادل ١٣ دلار آمریکا است.

    به دلایل امنیتی، خریدارانی که در طول نمایشگاه یا قبل از آن ثبت نام کرده اند باید پاسپورت و یا کارت شناسایی هنگ کنگی خود را به مسئول ثبت نام ارائه دهند تا مهر اعتباری زده شود. از ورود بازدید کنندگانی که مهر نمایشگاه نداشته باشند ممانعت به عمل خواهد آمد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت