نمایشگاه صنعت جهانگردی هند برپا می‌شود

عصر نمایشگاه- نمایشگاه صنعت جهانگردی هند، ۲۸ دی‌‌ماه با شرکت خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در کلانشهر مومبای، برپا می‌شود.

نمایشگاه صنعت جهانگردی هند برپا می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رییس و اعضای شرکت جهانگردی هند ضمن حضور در خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در بمبئی با مهدی زارع‌بی‌عیب، وابسته فرهنگی و مسئول این نمایندگی فرهنگی دیدار و در خصوص توسعه همکاری‌های فرهنگی فی مابین بویژه در برگزاری نمایشگاه صنعت جهانگردی هند گفت‌وگو کردند.

    زارع‌بی‌عیب در سخنانی، ایران را کشوری با پیشینه تاریخی بسیار کهن و فرهنگ والا عنوان کرد و گفت: ایران همیشه به عنوان یکی از مقاصد گردشگری مطرح بوده است و بسیاری از جهانگردان خارجی بالاخص در کشورهای اروپایی، آمریکایی و آسیایی خواهان سفر به ایران بوده‌اند.

    وابسته فرهنگی کشورمان در بمبئی افزود: خانه فرهنگ ایران در راستای وظایف خود، شناساندن هرچه بهتر فرهنگ ایران‌زمین به تمامی آحاد جامعه هند و جهانیان را امری ضروری و مهم تلقی می‌کند.

    وی با تأکید بر لزوم گسترش همکاری‌های فرهنگی و هنری دو کشور، خواستار برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه صنعت جهانگردی هند شد.

    اجرای موسیقی سنتی ایرانی در هند

    رییس شرکت جهانگردی هند نیز در سخنان خود، از ایران به عنوان کشوری منحصر به فرد از لحاظ جهانگردی یاد کرد و گفت: این به خاطر فرهنگ والای مردمان، تنوع در پوشش و زبان فارسی و جشن‌ها و هنرهای مختلف و فرهنگ‌های اقوام ایرانی است که همواره زبان‌زد خاص و عام است.

    وی با اشاره به فعالیت‌های شرکت جهانگردی هند گفت: ما با توجه به سال‌ها فعالیت و تجربه در امر جهانگردان در زمینه ایران، در نظر داریم در نمایشگاه صنعت جهانگردی در کلانشهر مومبای شرکت کنیم که برای شرکت هرچه بهتر و با ابهت‌تر این امر نیاز به حمایت خانه فرهنگ ایران داریم.

    رییس شرکت جهانگردی هند بر ضرورت معرفی فرهنگ و هنر ایرانی تأکید کرد و افزود: برای معرفی فرهنگ و هنر این سرزمین اسلامی، غرفه‌ای با ابعاد بزرگ به خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه، اختصاص داده‌ایم.

    وی در ادامه، به حضور گروه موسیقی سنتی ایرانی و هنرمندان کشورمان در نمایشگاه صنعت جهانگردی هند اشاره کرد.

    بنابر اعلام این خبر، نمایشگاه صنعت جهانگردی هند 28 دی‌‌ماه با شرکت ایران در کلانشهر مومبای برپا می‌شود و تا یکم بهمن‌ماه سال جاری ادامه دارد. نمایشگاه OTM بزرگترین نمایشگاه گردشگری در آسیا ـ اقیانوسیه است که بیش از14000 گردشگر فعال در حوزه اقتصادی از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد. در این نمایشگاه، 1300 غرفه فعال از 60 کشور جهان شرکت خواهند داشت و با توجه به اینکه مهمترین قسمت‌های این نمایشگاه جذابیت‌های فرهنگی کشورهاست، نمایندگی فرهنگی کشورمان با هدف شناسایی ایران به صورت فعال در این نمایشگاه حضور خواهد یافت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت