اطلاعاتی از نمایشگاه صنایع دریایی گوانگجو

عصر نمایشگاه- بندر گوانگجو یکی از شلوغ‌ترین بندرهای جهان است و در سال ۲۰۱۶ این بندر با آمار ۵۴۴ میلیون تن بار و ۱۸.۸۶ میلیون کانتینر رتبه ششم جهان را به خود اختصاص داده است.

اطلاعاتی از نمایشگاه صنایع دریایی گوانگجو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از تین‌نیوز,نمایشگاه صنایع دریایی گوانگجو یکی از مطرح‌ترین رویدادهای دریایی و دریانوردی در منطقه جنوبی چین محسوب می‌شود. این نمایشگاه شامل فناوری‌ها و تجهیزات پیشرفته دریایی ارائه‌شده توسط مشارکت‌کنندگان داخلی و بین‌المللی است.

    هم‌زمان با این نمایشگاه کنفرانس‌هایی که کارشناسان کشتی‌سازی در آن حضور دارند نیز برگزار خواهد شد و بدین‌وسیله بازدیدکنندگان قادر خواهند بود از حداکثر فرصت‌های تجاری خود استفاده کنند.

    صنعت دریایی چین تقریباً 10 درصد از تولید ناخالص داخلی کشور را در سال 2016 به خود اختصاص داد و حجم کل تولید دریایی در سال 2020 دو برابر حجم سال 2010 خواهد بود.

    بندر گوانگجو یکی از شلوغ‌ترین بندرهای جهان است و در سال 2016 این بندر با آمار 544 میلیون تن بار و 18.86 میلیون کانتینر رتبه ششم جهان را به خود اختصاص داده است.

    دوسالانه دوره قبل با حضور 527  شرکت مطرح و به‌نام از بیش از 20 کشور دنیا و جذب تقریباً 12 هزار بازدیدکننده تجاری جایگاهی مناسب باهدف ایجاد شبکه‌های ارتباطی برای جامعه صنایع دریایی در آسیا محسوب شده که آخرین فناوری‌های صنایع دریایی، حمل‌ونقل، تدارکات و کشتیرانی، کشتی‌سازی، تعمیرات کشتی و تجهیزات کشتیرانی از سوی مشارکت‌کنندگان بین‌المللی در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

    بازدیدکنندگان این نمایشگاه قادر خواهند بود که با فعالان این حوزه از جمله شرکت‌های دولتی و صنایع دریایی و کارخانه‌های کشتی‌سازی مشارکت‌کننده از کشورهای هلند، نروژ، روسیه، سنگاپور، کره جنوبی، انگلستان ارتباط برقرار کرده، بعلاوه تبادل‌نظر درزمینهٔ آخرین فناوری‌های این صنعت نیز انجام خواهد شد. پیش‌بینی روند بازار نیز با شرکت در کنفرانس‌ها و سمینارهای صنعتی که در نمایشگاه برگزار می شوند.

    گروه‌های مشارکت‌کننده در این نمایشگاه بدین شرح خواهند بود:

    طراحی و مشاوره، نمایندگی ها، توزیع‌کنندگان و شرکت‌های بیمه، بانکداری و امور مالی، طراحی و ساخت، الکترونیک (مهندسی)، حفاظت از محیط‌زیست و کنترل آلودگی، تجهیزات حمل‌ونقل و وسایل جانبی، تأمین‌کنندگان سوخت، تجهیزات آتش‌نشانی، بالابرهای مختص کشتی، مهندسی دریایی و تجهیزات، مؤسسات دریایی، انتشارات دریایی، تأمین‌کنندگان تدارکات دریایی، خدمات دریایی، سیستم‌های حمل‌ونقل (پمپ و شیر)، تولیدکنندگان طناب، تجهیزات ایمنی، تجهیزات کشتی و قایق، بازرسی و بررسی کشتی، بدنه کشتی و بازرسی کشتی.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت