‌ارائه گردشگری "کودک و خانواده" و فروش بلیط نوروزی در نمایشگاه گردشگری ایران

عصر نمایشگاه- معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از فروش آنلاین بلیط سفرهای نوروزی با تخفیف‌های مناسب در نمایشگاه بین المللی گردشگری کشور خبر داد و گفت: همچنین برای نخستین بار در این نمایشگاه خدمات گردشگری "کودک و خانواده" را خواهیم داشت.

‌ارائه گردشگری "کودک و خانواده" و فروش بلیط نوروزی در نمایشگاه گردشگری ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمد محب‌خدایی در نشست خبری برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته ایران با تشریح برگزاری بزرگترین نمایشگاه گردشگری کشور اظهار داشت: یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه نمایش برنامه‌ها و طرح‌های گردشگری همه استانها است.

    وی با اشاره به مساحت 41 هزار متری این نمایشگاه که 500 شرکت و موسسه گردشگری حضور می‌یابند، ادامه داد: در کنار این نمایشگاه برای هر استان که محصول‌گردشگری دارد نمایشگاه تخصصی برنامه ریزی می‌شود از جمله نمایشگاه گردشگری تبریز که در خرداد 97 به صورت تخصصی در حوزه گردشگری سلامت را داشته باشیم.

    معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به افزایش فضای نمایشگاه برای حضور 70 شرکت خارجی و 430 شرکت داخلی در 14 سالن تصریح کرد: همچنین در این نمایشگاه گردشگری "کودک و خانواده" را خواهیم داشت که همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا متولی این برنامه ویژه خواهد بود.

    محب‌خدایی با بیان اینکه در حوزه گُل نیز استان مازندان با الگو قرار دادن کشور هلند یک فضای خاصی برای گردشگری طبیعت و المانهای گُل قرار خواهد داد، به تشریح گردشگری غذا و همچنین گردشگری الکترونیکی با حضور 48 استارتاپ پرداخت.

    معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ادامه داد: همچنین در حوزه گردشگری روستایی برنامه‌های متعددی داریم و در محوطه نمایشگاه نیز حضور اقوام مختلف و عشایر را خواهیم داشت.

    محب‌خدایی با بیان اینکه در گردشگری سلامت نیز برنامه‌های ویژه اجرا خواهد شد، تصریح کرد: برنامه های این نمایشگاه از صبح تا غروب هر روز برنامه‌ها و کارگاههای  تخصصی برگزار می‌شود.

    وی با اشاره به برنامه ریزی و هماهنگی با سازمان بهزیستی و آموزش و پرورش برای برگزاری تورهای دانش آموزان و آموزشی در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته ایران عنوان کرد: همچنین در این نمایشگاه ارائه تورهای نوروزی، صنایع دستی و سوغاتی، معرفی سفر به نقاط کمتر سفر شده را خواهیم داشت.

    معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به معرفی و نمایش خدمات در حوزه هتلداری از فروش آنلاین بلیط های نوروزی قطار با تخفیف‌های مناسب خبر داد و گفت: همچنین چندین رونمایی در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته ایران خواهیم داشت که مشارکت جمعی در کشور ایجاد خواهد کرد.

    به گزارش تسنیم، یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته ایران با یازده مولفه محصول محور از سه تا 6 بهمن در محل نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت