مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران بیان کرد

عرضه ۲۷۰ کتاب کودک و نوجوان ایران در نمایشگاه بولونیا

عصر نمایشگاه- غرفه ایران در نمایشگاه کتاب بولونیا تعداد ۲۷۰ اثر از کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان را عرضه کرد.

عرضه ۲۷۰ کتاب کودک و نوجوان ایران در نمایشگاه بولونیا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ،امیرمسعود شهرام‌نیا، مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران،با اشاره به اقدامات انجام شده توسط ایران در نمایشگاه کتاب بولونیا در سال جاری گفت: نمایشگاه بین‌المللی کتاب بولونیا مهمترین نمایشگاه تخصصی ویژه کودک و نوجوان است. این نمایشگاه هم از نظر حضور ناشران کودک و نوجوان و هم از حیث حضور نویسندگان و ناشران این حوزه اهمیت ویژه‌ای دارد.

    وی با اشاره به برنامه‌های انجام شده از سوی مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در نمایشگاه کتاب بولونیا ادامه داد: امسال ما از چند جهت حضور پررنگ‌تری نسبت به گذشته داشتیم.

    حدود 270 اثر برجسته حوزه ادبیات کودک و نوجوان که قابلیت عرضه در نمایشگاه‌های بین‌المللی و فروش رایت آنها وجود داشت، در این دوره از نمایشگاه عرضه شد.

    شهرام‌نیا افزود: همچنین تعدادی از ناشران هم مستقیماً این فضا برایشان ایجاد شد که تعدادی از کارهایشان را در غرفه ایران در نمایشگاه کتاب بولونیا عرضه کنند؛ خصوصاً ناشرانی که به طراحی و شیوه استفاده از نمادهای بصری و تصویرگری کودک و نوجوان نوآوری خوبی صورت گرفت؛ چرا که نمایش جلوه‌های بصری در نمایشگاه کتاب بولونیا حکایت از پیشرفت آن کشور در این زمینه دارد. سعی کردیم در این دوره به این مهم توجه کنیم؛ به طوری که غرفه ایران محل توجه رسانه دیگر کشورها نیز قرار گرفت.

    وی یادآور شد: علاوه بر این، تعدادی از تصویرگران ایران که امسال موفق شده بودند به کاتالوگ نمایشگاه راه پیدا کنند و یا موفق به دریافت جایزه هانس کریستین اندرسن شده بودند، نیز در این نمایشگاه حضور داشتند.

    از سوی دیگر، روز ایران نیز در نمایشگاه با حضور مسئولان نمایشگاه برگزار شد و رایت تعدادی از آثار نیز فروخته شد که جزئیات بیشتر آن بعداً اعلام می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت