برگزاری نمایشگاه اتوماسیون کره جنوبی

عصر نمایشگاه- نمایشگاه اتوماسیون کره جنوبی از ۸ الی ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ در شهر سئول کشور کره جنوبی برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه اتوماسیون کره جنوبی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»,نمایشگاه اتوماسیون کره جنوبی مهمترین نمایشگاه اتوماسیون در منطقه است. سمینارها و کنفرانس‎‌های بین‌المللی که در آن برگزار می‌شوند آخرین اخبار از صنعت اتوماسیون و بهترین محیط برای ایجاد شبکه‌های ارتباطی با رهبران این صنعت را فراهم می‌آورند. نمایشگاه جهان اتوماسیون که از 1990 در سئول برگزار می‌شود، یکی از اولین نمایشگاه‌ها از نوع خودش در آسیا بود وبه یکی از مهمترین نمایشگاه‌های تجاری برای اتوماسیون کارخانه در منطقه تبدیل شده است. این نمایشگاه یک جایگاه ارتباطی و اطلاعاتی در این صنعت است و به شرکت‌های غرفه‌دار فرصت ارائه به مخاطبان متخصص را می‌دهد. بازدیدکنندگان می‌توانند اطلاعات عمیق و جامعی در مورد آخرین پیشرفت‌ها، گرایشات، محصولات و خدمات در حوزه‌های مختلف به دست آورند.

    دسته‌بندی محصولات در نمایشگاه جهان اتوماسیون:

    سیستم‌ها و دستگاه‌های هشدار آتش‌سوزی
    جداول شاخص، اتصالات، یاطاقان‌ها، شافت‌ها، سیستم حرکت خطی، فواره‌های آب‌پاش خودکار، کلاچ‌ها / ترمزها، تغییر دهنده‌ها / کاهنده‌ها، جعبه دنده‌ها، پیچ‌های ساچمه‌ای، دستگاه، توزیع‌کننده‌ها، سیلندرها، کمپرسورها، شیر فلکه‌های کنترل، محرک‌ها.

    سنسور و کنترل
    سنسورها، رمزگذارها، شمارشگرها، ابزار، سنجنده، نمایشگرها، تایمرها، ابزار اندازه‌گیری، مقیاس‌های دما / فشار، سنجنده‌های مایعات، اندازه‌گیری، آزمایش، PLC، مبدل‌ها، تبدیلگرها، سوئیچ‌ها، دستگاه‌های توزیع و پخش، کنترل‌کننده، فرمان‌ها، وارسی شماری کامپیوتری، دستگاه‌های تقویت، چراغ‌های تجهیزات کنترل دما.

    کنترل حرکت و رباتیک
    موتورهای فرمان‌یار، موتورهای خطی، مبدل‌ها، موتورهای استپینگ، موتورهای جریان متناوب، موتورهای دنده‌ای، کنترل‌کننده‌های  وارسی شماری کامپیوتری، کنترل‌کننده‌های حرکت، ربات‌های کنترل‌کننده‌، ربات‌های عمودی چند اتصالی، ربات‌های دایره‌ایی، ربات‌های بالابر و مخصوص حمل، ربات‌های صنعتی، بخش‌ها و تجهیزات مرتبط با ربات.

    نرم افزارهای صنعتی
    اسکادا، MMI، HMI، S / W، DCS، MES، DAS، سیستم‌های کنترل فرآیند، محیط کنترل و نظارت فرآیند، تابلوی لمسی، فیلدباس، کامپیوتر صنعتی، صفحه لمسی، راهکارهای جاسازی شده، تابلوهای ارتباطات، تجهیزات ارتباطات اترنت، CAD / CAM، CIM.

    قطعات هیدرولیک و بادی
    سیلندرها، پمپ‌ها، موتورهای هوایی، کمپرسورها، شیر فلکه‌های کنترل، محرک‌، شیرفلکه‌های بادی صنعتی، سیستم‌های خلاء، هواکش‌ها، فواره‌ها.

    سیستم تدارکات اتوماسیون
    بالابرها، درهای اتوماتیک، آسانسورها، جرثقیل‌ها، زنجیر، تسمه، غلتک، سیم‌چین، سیستم تغذیه مکش خلاء، SCM، ERP، سیستم‌های بارکد، پرینترها، اسکنرهای بارکد، پایانه‌های دستی، دستیار دیجیتال شخصی صنعتی، RFID، DPS، POS، و غیره. تشخیص علامت چشمی (OCR / OCV)، سیستم‌های امنیتی، تشخیص مکان، تحلیل سلسله مراتب.


    غرفه‌داران نمایشگاه جهان اتوماسیون:
    فناوری کنترل حرکت
    فناوری ربات
    فناوری سنسور
    فناوری کنترل
    دستگاه و سیستم هشدار آتش‌سوزی
    نرم افزار صنعتی
    قطعات هیدرولیک و بادی
    سیستم تدارکات اتوماسیون
    سیستم‌های ماشین بینایی
    نرم افزار ماشین بینایی
    دوربین‌های صنعتی

    بازدیدکنندگان نمایشگاه جهان اتوماسیون:
    کنترل‌ها و فرمان‌های الکتریکی
    کنترل‌ها و اندازه‌گیری الکتریکی
    مهندسی دقت، مهندسی اپتیک
    سیستم و نرم‌افزار صنعتی
    تولید / ساخت
    مدیریت مهندسی
    صادرکنندگان و واردکنندگان
    فروش و بازاریابی
    مؤسسات تحقیقاتی
    مهندسان
    دانشگاه

    چرا باید در نمایشگاه جهان اتوماسیون شرکت کنید؟

    ١. برندی شناخته شده
    نمایشگاه جهان اتوماسیون از1990 شروع به کار کرد و امسال برای بیست و هفتمین سال سال برگزار می‌شود. این نمایشگاه که ابتدا با نام KOFA (نمایشگاه بین‌المللی سیستم اتوماسیون کره) کار خود را آغاز کرد، اولین نمایشگاه در حوزه خود است که صنعت اتوماسیون کارخانه را با جدیدترین گرایشات و با گرد هم آوردن اجتماعات فنی و تصمیم‌گیرندگان رهبری می‌کند.

    ٢. تأیید شده توسط سازمان‌های مشهور
    اتحادیة بین‌المللی نمایشگاه‌های (UFI)  از سال 2002 و بیش از یک دهه است که این نمایشگاه را (که تنها نمایشگاه کره‌ای در این صنعت است که تأییدیة UFI دارد) تأیید کرده است و نیز وزارت تجارت، صنعت و انرژی (وزارت دانش اقتصادی سابق کره) نمایشگاه جهان اتوماسیون را برای ٦ سال متوالی به عنوان 'نمایشگاه برجسته' شناخته است و این نمایشگاه شناخت بسیاری هم در سطح ملی و هم بین‌المللی به دست آورده است.

    ٣. فرصت‌های ارزشمند تجاری ارائه شده
    نمایشگاه جهان اتوماسیون بیش از 20هزار متخصص صنعتی را از بنگاه‌های اقتصادی برجسته، توزیع‌کنندگان، شرکت‌های تجاری و غیره دور هم جمع می‌کند که همه به دنبال فناوری و گرایشات جدید هستند تا به شکل دادن آینده صنعت اتوماسیون کمک کنند.

    ٤. غرفه ملی
    کشورهایی که به دنبال داشتن چندین غرفه‌دار در نمایشگاه جهان اتوماسیون هستند می‌توانند با سازماندهی یک غرفة ملی از مزایایی مثل تدارکات هتل و تور، دستیار مترجم، بلیط هواپیمای خاص و غیره استفاده کنند. هر چه تعداد غرفه‌داران از یک کشور بیشتر باشد، میزان تخفیف بیشتر است!

    ٥. اعزام نماینده خرید
    گروه‌های خرید با بیش از ١۰عضو از انجمن‌های تجاری بین‌المللی یا سازمان‌های دولتی می‌توانند در نمایشگاه جهان اتوماسیون به عنوان یک گروه رسمی نمایندگی شرکت کنند و واجد شرایط استفاده از مزایایی مانند اقامت افتخاری در هتل، خدمات ترجمه و غیره هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت