معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان خبر داد

همدان با رنگ و بوی گردشگری ۲۰۱۸ در نمایشگاه بین‌المللی تهران

عصر نمایشگاه- معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان از حضور همدان در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد و گفت: همدان در این نمایشگاه با رویکرد «پایتخت گردشگری آسیا» حضور می‌یابد.

همدان با رنگ و بوی گردشگری ۲۰۱۸ در نمایشگاه بین‌المللی تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از فارس ,علی خاکسار ، از برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه امسال سوم تا ششم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

    وی تصریح کرد: در این نمایشگاه طبق روال گذشته سالن‌های نمایشگاه در اختیار تشکل‌های بخش خصوصی، فعالان گردشگری و شرکت‌ها و آژانس‌ها قرار گرفته است و یک سالن نیز در اختیار استان‌ها است.

    معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان با بیان اینکه در سالن مختص استان‌ها با در اختیار قرار دادن غرفه‌های 40 تا 200 متری به معرفی ظرفیت‌های گردشگری خواهند پرداخت، بیان کرد: امسال به خاطر برگزاری رویداد بین‌المللی همدان 2018 که پایتخت گردشگری آسیا نامگذاری شده، برای حضوری متفاوت و اینکه بتوان قابلیت‌های گردشگری را به منصه ظهور رساند، همدان به شکل متفاوتی شرکت خواهد کرد.

    وی با بیان اینکه با حمایت سازمان میراث فرهنگی یک سالن 2 هزار متری در اختیار استان همدان قرار گرفته است، بیان کرد: امیدواریم به صورت همه‌جانبه همدان را معرفی کنیم.

    *نخستین جشنواره گردشگری کودک و خانواده در غرفه همدان

    خاکسار با تأکید بر اینکه همدان در سال‌های گذشته میزبان جشنواره بین‌المللی فیلم و تئاتر کودک و نوجوان بوده است، افزود: با توجه به برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی همدان و اینکه این شهر مقصد خانواده‌ها و کودکان از گذشته تا حال بوده است، برای برندسازی و شناساندن همدان این سالن به عنوان نخستین جشنواره گردشگری کودک و خانواده نامگذاری شده است.

    وی با اشاره به اینکه این سالن شامل بخش‌های مختلف بوده و بیشتر رویداد محور است، افزود: در این سالن با مجریان مطرح کودک در صدا و سیما برنامه‌های زنده طی چهار روز از شبکه دو و شبکه کودک پخش خواهد شد.

    معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان معرفی صنایع‌دستی، شهر جهانی منبت، شهر جهانی سفال، ساخت پیاده‌راه‌ها در همدان و برگزاری ورک‌شاپ‌های مختلف را از جمله برنامه‌های این نمایشگاه و سالن مختص همدان دانست.

    وی با بیان اینکه یک بخش پاویون رسمی همدان خواهد بود، گفت: در این بخش تشکل‌‌های حرفه‌ای و تأسیسات گردشگری غرفه‌هایی را با طراحی خاص و بهره‌گیری از المان همدان 2018 خواهند داشت و به ارائه پکیج‌های گردشگری نیز خواهد پرداخت.

    خاکسار با بیان اینکه سالن همدان با رویکرد همدان 2018 و با محوریت برگزاری این رویداد بین‌المللی طراحی خواهد شد، گفت: مشارکت جدی بین شرکت علیصدر، تله‌کابین، شهرداری همدان و هتل‌ها به صورت پنج قطب گردشگری در این سالن مشهود خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت