رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر کرج خبر داد

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای مقابله با تکدی گری در باغ فاتح کرج

عصر نمایشگاه- رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر کرج از برگزاری نمایشگاه ارائه دستاوردهای مقابله با تکدی گری از ۲۶ تا ۲۹ فروردین خبر داد و گفت: این نمایشگاه با مشارکت تعدادی از ادارات کل استانی و نیروی انتظامی در محل باغ فاتح برگزار خواهد شد.

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای مقابله با تکدی گری در باغ فاتح کرج
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محمدصادق باغستانی با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت عظیم سازمان های مردم نهاد در مسیر مقابله با تکدی گری از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: همچنین نهادهای مرتبط با آسیب های اجتماعی می توانند تولیدات رسانه ای خود را جهت بازپخش در اختیار رسانه ملی و نشریات مکتوب و مجازی قرار دهند تا دربرگیری بیشتری داشته باشند.

    وی در ادامه خواستار ساماندهی موسسات خیریه و پراکندگی صحیح آنها در سطح کرج شد و با بیان اینکه کمیته امداد حضرت امام (ره) در زمینه فقرزدایی و رفع نیازهای متکدیان نیازمند باید ورود جدی تری داشته باشد، بیان داشت: باید به آندسته از نیازمندانی که از سر نیاز و ناچاری به گدایی روی آورده اند، در صحنه عمل نشان داد که امکان توانمندسازی و بازگشت به چرخه زندگی عادی وجود دارد و نباید به دنبال ساده ترین روش برای رفع نیازها بود.

    به گفته این مسئول شهری، چند موضوع در مسیر مقابله با تکدی گری حائز اهمیت است؛ غربال گری آنها و تفکیک زنان سرپرست خانوار، کودکان کار، افراد معتاد و گدانماها، معرفی و تحویل هر یک از گروه های فوق الذکر به نهادهای مرتبط، تشویق و دعوت مردم به عدم کمک نقدی به متکدیان، پرهیز از موازی کاری و درمان سیکلِ معیوب ساماندهی و جمع آوری متکدیان و جلوگیری از حضور غیرقانونی اتباع بیگانه در کلانشهرها و حضور در خیابانها به منظور تکدی گری.

    باغستانی در همین زمینه به برگزاری نمایشگاهی با هدف ارائه دستاوردها، تجربیات و دغدغه های نهادهای مرتبط با ساماندهی تکدی گری اعم از بهزیستی، کمیته امداد، ستاد مبارزه با مواد مخدر، نیروی انتظامی، سازمان های مردم نهاد و شهرداری کرج خبر داد و خاطر نشان کرد: این نمایشگاه از صبح تا عصر از 26 تا 29 فروردین ماه جاری در محل باغ فاتح دایر است و ویژه برنامه های مناسبی به منظور حضور چشمگیر خانوارها و شهروندان در آن تدارک دیده شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت