همدان به عنوان پایلوت " گردشگری کودک و خانواده" انتخاب شد

عصر نمایشگاه- معاون گردشگری میراث فرهنگی استان همدان با بیان اینکه همدان به عنوان پایلوت" گردشگری کودک و خانواده" در نمایشگاه گردشگری بین‌المللی تهران انتخاب شد، گفت: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری از سوم تا ششم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌ها برگزار می‌شود.

همدان به عنوان پایلوت " گردشگری کودک و خانواده" انتخاب شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از تسنیم؛ علی خاکسار در همدان با اشاره به برگزاری نمایشگاه گردشگری در محل نمایشگاه بین المللی تهران اظهار داشت: امسال یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری از سوم تا ششم بهمن ماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران با حضور تمامی استان‌ها برگزار می‌شود.

    وی با بیان اینکه در این نمایشگاه سالن‌هایی برای گردشگری سلامت و گردشگری بوم گردی در نظر گرفته شده است، افزود: گردشگری طبیعت و بوم گردی و گردشگری الکترونیک نیز در این نمایشگاه دارای سالن‌هایی هستند.

    خاکسار با بیان اینکه در این نمایشگاه یک سالن نیز برای موسسات گردشگری و هتل‌ها در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: یکی از سالن‌های نمایشگاه نیز به صورت ویژه برای شرکت‌های گردشگری خارجی در نظر گرفته شده است.

    معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با اشاره به اینکه امسال در این نمایشگاه سالنی برای گردشگری کودک و خانواده در نظر گرفته شده است، ابراز کرد: با توجه به اینکه امسال همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا انتخاب شده است قرار بر این بود که همدان در این نمایشگاه به صورت ویژه و در اغلب سالن‌های مختلف گردشگری شرکت کند.

    خاکسار با بیان اینکه از سوی معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پیشنهاد شد که همدان به صورت ویژه به عنوان پایلوت گردشگری کودک و خانواده در نمایشگاه گردشگری باشد، تأکید کرد: همدان با توجه به سابقه برگزاری رویدادها و جشنواره‌های حوزه کودک و نوجوان، جشنواره‌های فیلم و تئاتر، چهار فصل بودن و نزدیکی به مرکز کشور به عنوان پایلوت برگزار کننده سالن گردشگری کودک و خانواده در نمایشگاه گردشگری انتخاب شد.

    وی با تأکید بر اینکه سالن 18 نمایشگاه برای برگزاری نمایشگاه گردشگری کودک و خانواده به استان همدان اختصاص یافت، اظهار داشت: برنامه ریزی های لازم در حال انجام است تا از کل 2 هزار متر مساحت سالن برای برگزاری نمایشگاه کودک و خانواده به خوبی استفاده شود.

    معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با اشاره به اینکه انتخاب همدان به عنوان پایلوت سالن گردشگری کودک و خانواده در نمایشگاه بین المللی گردشگری ظرفیت مناسبی برای معرفی همدان است، افزود: در این سالن غرفه‌هایی جدا برگزار نمی‌شود بلکه این سالن رویداد محور و خاص کودکان و خانواده‌های آن ها است که مجریان مطرح کشوری به اجرای برنامه‌های برای کودکان و خانواده‌ها می‌پردازند ضمن اینکه در کنار اجرای برنامه‌ها ورکشاپ سفالگری و برنامه‌های برای کودکان برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت