بعد از دو دهه فعالیت در امور نمایشگاه ها

محمد قهرمانی خضرائی مدیرعامل شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو شد

عصر نمایشگاه- محمد قهرمانی خضرائی قائم مقام قبلی ارتباطات گروه خودروسازی سایپا به عنوان مدیرعامل و عضو موظف هیات مدیره شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو منصوب شد.

محمد قهرمانی خضرائی مدیرعامل شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، محمد قهرمانی خضرائی در حالی به شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو که بنیان گذار برگزاری نمایشگاه خودرو در کشور است، می پیوندد که خود از آغاز برگزاری نمایشگاه خودرو تهران در کنار همکاران قدیمی اش همچون علیرضا شریف و مجتبی عبدالحسینی راد شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو را در امر راه اندازی نمایشگاه خودرو یاری می دادند.

    این تیم سال ها در کنار هم در اداره صادرات و نمایشگاه ها زیر نظر دکتر احمد قاسمی مدیرکل وقت صادرات و نمایشگاه های وزارت صنایع و معادن در ایران و سایر کشورهای دنیا نمایشگاه های معتبری را برپا کردند.حالا بعد از سال ها حضور محمد قهرمانی در شرکت بین المللی بازرگانی ایدرو نوید بخش روزهای خاطره انگیز برگزاری نمایشگاه خودرو در تهران است .

    گفتنی است ایدرو مالکیت گروه بازرگانی ایدرو را واگذار کرده و رنا سهمادار عمده این مجموعه شده است .رنا هم در جریان واگذاری سهام از سوی ایدرو به مالکیت سایپایی ها درآمده است.
    گفتنی است محمد قهرمانی خضرایی کار خود را در اواخر دهه 60 و اوایل دهه 70 در مجموعه وزارت صنایع سنگین آغاز کرد. او با وزرایی همچون نژاد حسینیان، نعمت زاده، شافعی و مدتی هم جهانگیری در وزارت صنایع سنگین سابق و وزارت صنایع و معادن فعلی همراه بوده است.
    او با سابقه ترین مرد عرصه نمایشگاهی کشور در صنعت خودرو است و در سراسر ایران چهره او را با این عنوان می شناسند. محمد قهرمانی دارای مدرک کارشناسی از مجتمع دانشگاهی هنر است. وی متولد سال 1335 تهران است.
    محمد قهرمانی برگزاری و حضور اجرایی در 245 نمایشگاه داخلی و خارجی را در کارنامه خود دارد. قهرمانی سال ها در اداره صادرات و نمایشگاه های وزارت صنایع فعالیت می کرده و در آغاز برپایی نمایشگاه های تخصصی به ویژه نمایشگاه خودرو در ایران پس از کنار گذاشتن نمایشگاه عمومی بین المللی تهران نقش عمده ای ایفا کرده است.
    راه اندازی اداره نمایشگاه ها و تشریفات گروه خودروسازی سایپا از عملکردهای قهرمانی است. درباره تسلط قهرمانی به امر تشریفات همین قدر بس که هیچ مسافری از او در هیچ جای دنیا پشت در نمانده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت